今日去左小藍屋企呀.... 去做咩.. 唔話你知得唔得呀 去x功課囉.. 卡 我就快生日啦\./ 開心呀
今日去左小藍屋企呀....
去做咩..
唔話你知得唔得呀
去x功課囉..
卡
我就快生日啦\./
開心呀
刊登時間︰2006-08-21 01:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]