今日朝早返學校聽講座加見家長..
係禮堂聽校長講廢話..話就話個講座係講升中四選科d內容..
點知係係到灑命..講灑學校拎左d咩野蔣..
聽完廢話..返班房..見到花花同李sir同d家長講左好多野..個心驚驚地..希望唔好係花花見我..
之後花花派左份成績表比我..
李sir見我-v-''之後呀媽係甘數我d衰野出黎..搞到我冇灑癮-.-
返屋企..呀媽佢自己上左佢個fd到..
林住做功課..冇心機做..傾計....
5點幾..去機場接機...
接完之後出去食飯..
食到10點幾..返歸...
蓉蓉今日生日..又大個女啦-v-
本身你地聽日可以去唱k..點知我又唔去得..因為喉嚨痛..下晏又要去boby check
下次補返比你啦-v-''sor!!!
|