今日..又係on居居甘返學..
唔見左本libs wb-0-''
好彩係學校搵返姐..呵呵
集隊個陣先記得今日有生物堂-v-
super幫我地個組買左個豬心-.- 5蚊雞一個豬心-0-''
甘平ge..xd
之後上去is room...
係膠袋入面ge豬心..好似一舊豬育..哈哈
帶手套..開始解剖xd..
我地個個豬心好新鮮-v-''
比hugo一督..流左好多豬血-3-''
哈哈..個豬心好令呀!!>v<
小龍女係甘剪開個豬心..
哇..好核凸呀...剪到中間..有2個lon..
湯文用隻手指插入個lon到-_-''
之後呀sir過左黎..話個心入面有條線好堅硬..
之後我一拉..真係好堅硬..點知湯文蚊爛左xdd"
之後發生血手套戰爭=]''
一拎走個手套..隻手臭到乜甘
洗左3次手中有個陣膠手套味-3-
又要係到hea..hea到放學..
放學去左圖書館裹面吹水
吹到5點幾返屋k..哈哈..
呀sir又話吊位bo..又唔吊..想點呀= =''
|