-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 5
累積人氣: 3868
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 2 日  星期一   晴天


2009-03-02 分類: 未分類

 今日..又係on居居甘返學..
唔見左本libs wb-0-''
好彩係學校搵返姐..呵呵
集隊個陣先記得今日有生物堂-v-
super幫我地個組買左個豬心-.- 5蚊雞一個豬心-0-''
甘平ge..xd
之後上去is room...
係膠袋入面ge豬心..好似一舊豬育..哈哈
帶手套..開始解剖xd..
我地個個豬心好新鮮-v-''
比hugo一督..流左好多豬血-3-''
哈哈..個豬心好令呀!!>v<
小龍女係甘剪開個豬心..
哇..好核凸呀...剪到中間..有2個lon..
湯文用隻手指插入個lon到-_-''
之後呀sir過左黎..話個心入面有條線好堅硬..
之後我一拉..真係好堅硬..點知湯文蚊爛左xdd"
之後發生血手套戰爭=]''
一拎走個手套..隻手臭到乜甘
洗左3次手中有個陣膠手套味-3-
又要係到hea..hea到放學..
放學去左圖書館裹面吹水
吹到5點幾返屋k..哈哈..
呀sir又話吊位bo..又唔吊..想點呀= =''







訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


肥蔡 於 2009-03-06 09:06 PM 發表:
 d豬心好臭AR~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..係呀..
中識流血嫁xd
Posted at 2009-03-07 06:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]