-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 0
累積人氣: 3821
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


2009-03-03 不滿 分類: 未分類

 唉...今日返到去..上班房..
怨呀sir中咩中唔吊位..
點知上libs堂個陣吊...好心急又好緊張-3-''
讀讀下..得返d好乖ge同學未有位坐..
不過我都有心理準備要好悶-_-''
唉..坐最尾個行最尾個個..
中要同志哥坐=0=''
前面係叔叔同tracy-.-''
頂..最尾入黎個個係志哥-.-''
成班係我笑我-333-''
唉..好hurt呀/_\''
小息..同蓉蓉佢地話做咩呀sir吊到甘嫁..
男同男坐..女同女坐..點解我唔可以呀.\/.
頂..唔公平lo!!!!
好多人都唔中2自己個位..
呀sir話3個月之後先再吊..
3個月之後我比個官你做呀\口/''
妖..打鍾..好唔想返埋位...但係都要返-__-''
一返到去係到hea..上中文堂..
2堂都冇講過野...好悶..
見人地同格離個個玩得din灑..
好羨慕!!
訓左成堂...冇人理-v-''正呀
訓著左-3-''小息..yeah!!到eng     drama
不過個miss a好臭串..
自己遲到又係到話''下..我遲到?!我冇呀..我去錯格離姐ma''
當場o咀..又過左2堂..lunchtime..好悶..又冇野玩..
唉...又要上堂....悶到我發din啦..係甘望出面街個到..睇d人''妝修''
同個fd玩玩下..比佢出賣左..又唔係得我一個係甘..又靜係識話我-3-''
 又令我明白到朋友係要拎黎出賣e個道理
..無無聊聊又過左一日啦=[''
都唔知聽日點過好-_____-''






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


肥蔡 於 2009-03-06 09:12 PM 發表:
 我鍾意之前個位AR~
我好矮咩?點解坐咁前架!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

緊係啦..同儀坐..
唔係..因呀sir佢唔亂甘分位姐- -v
我比佢分到好後..冇人發覺ge地方-.-
Posted at 2009-03-07 06:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蓉蓉 於 2009-03-03 04:44 PM 發表:
 我個位都好悶-__-''
前面有前面講野同做野 我就同湯文冇咩野咁- -"
佢成日都令轉後面 我都係自己坐係到-.-
後面有後面傾-3-'' 不過留心D聽書都好既-v-''
但係好難睇到黑板 唔係好習慣
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妖..呀sir篇都想點呀-.-''
頂..佢唔識就唔好篇啦..
我寧願冇吊過-3-
Posted at 2009-03-03 04:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]