唉...今日返到去..上班房..
怨呀sir中咩中唔吊位..
點知上libs堂個陣吊...好心急又好緊張-3-''
讀讀下..得返d好乖ge同學未有位坐..
不過我都有心理準備要好悶-_-''
唉..坐最尾個行最尾個個..
中要同志哥坐=0=''
前面係叔叔同tracy-.-''
頂..最尾入黎個個係志哥-.-''
成班係我笑我-333-''
唉..好hurt呀/_\''
小息..同蓉蓉佢地話做咩呀sir吊到甘嫁..
男同男坐..女同女坐..點解我唔可以呀.\/.
頂..唔公平lo!!!!
好多人都唔中2自己個位..
呀sir話3個月之後先再吊..
3個月之後我比個官你做呀\口/''
妖..打鍾..好唔想返埋位...但係都要返-__-''
一返到去係到hea..上中文堂..
2堂都冇講過野...好悶..
見人地同格離個個玩得din灑..
好羨慕!!
訓左成堂...冇人理-v-''正呀
訓著左-3-''小息..yeah!!到eng drama
不過個miss a好臭串..
自己遲到又係到話''下..我遲到?!我冇呀..我去錯格離姐ma''
當場o咀..又過左2堂..lunchtime..好悶..又冇野玩..
唉...又要上堂....悶到我發din啦..係甘望出面街個到..睇d人''妝修''
同個fd玩玩下..比佢出賣左..又唔係得我一個係甘..又靜係識話我-3-''
又令我明白到朋友係要拎黎出賣e個道理
..無無聊聊又過左一日啦=[''
都唔知聽日點過好-_____-''
|