E排D功課好多呀-.-''..搞到頭到痛埋-3-''
上堂又悶WO..D堂又無聊!!!!
唉..日日返學等放學...放學又等星期6
由星期一到星期五都要成5..6點先返到屋K
星期1..2..4..5都要去學校個圖書館傾PTH D野-.-''
但係次次去到都係冇乜點講到PTH D野-3-
好唔容易..終於崖到今日啦=]
D堂都幾好上
下就movie..凶少..妖~都唔知佢up乜=.=''悶到秋根-_-
放學..我又要去圖書館- -''
去左10幾min就走左啦
同小龍女..琤琤佢地去風樹wo 卜場打波..
冇位...去體育館..又冇位- -''2個場都係7:00am-9:00am- -
妖...甘早..邊個去呀=3=
than...送小龍女去搭車
等等下車..個天冇啦啦變左色-.-''驚驚-__-''
唉..聽日都唔知去邊樹好tim- -''
甘難得甘想打波- -''佢竟然冇位\口/''
|