今日係白色情人節=]
11點幾出去tw greenbox唱k wif小民民..小龍女..湯文..肥lo..陳浚.程哥.蓉蓉..琤琤
開大房..又係得3支咪..
今次去到都冇乜點唱到..
純碎去影相同玩...
好好玩..玩玩下玩到倒捨左2杯野-.-''
成地都係d野飲..搞到成地痴痴立立..
第1次倒捨小民民拎地拖入黎拖xd''
第2次倒捨到小龍女拖..xdd中要拎埋d洗潔精黎拖xd'''
e+黎唱k定拖地呀??!哈
之後係甘咩人..
d男仔個個係到扮superman..
影左好多相...
唱到4點幾...去7仔到食雪糕..
小龍女請我食=]''
小民民請琤琤食..
食完一齊去搭車
佢地去踢波..
我地去蓉蓉屋k做野..
本身約左圍圍..waikit..儀4點等..
點知差唔多成5點先返到去-.-''
之後搞到圍圍走左-.-
中以為圍圍會係樓下個到..未走..
落去係甘搵佢..又唔知佢電話..
係甘打電話比人地問佢電話..
冇人知-0-'''
之後等齊人上樓..
做做下做到8點幾pm=0=''
同蓉蓉..儀..佢地一齊整炒飯食..哈..正
冇野飲..中功夫茶....xdd
好正...食完野..開工
又做做下..做到10點幾..
冇啦啦係到講d''dirty things''
驚驚=3=''
又做下做下做到11點幾-0-''
拿氧林做完返屋k- -''
返到屋k都成11點30啦-.-
但係今日好開心=]
|