唉也..聽日就要返學啦..
有成8樣hw-3-''
唔識做呀..都唔知中有咩野hw未做- -
maths個個模型21號前交...
佢地又話多hw..遲d先做..shit!
聽日又要返學啦..要好好甘渣緊d時間玩先得..
不過成個復活節假期靜係出過一次街- -''
之後返左大陸一日就冇出去玩過啦- -
個個都話要做hw..一d又話返左大陸-___-
聽日又要返學..星期5先返..不如放埋去啦..
星期六又要返去..妖!!
濾我時間!!!!!!!
又要等下一個假期啦-3-''
下一個假期快d黎啦..
|