-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 6
累積人氣: 3851
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


2009-05-02 開心 分類: 未分類

琴日小民民佢地叫我去睇<<反轉豬腩是王子>>..
我都冇林住去..
點知第2日又問過我-3-''
湯文話請客-v-
講到甘..唔去都唔得啦-__-
本身話睇1點55個場..
點知個個夠中都未到- -''
一去到戲院門口..
見到小民民成個差佬甘同lo仔企左係到-3-''
2個都著紅色杉-.-
之後小龍女又黎埋..又係著紅色杉-.-
3個同一隻紅-3-
小龍女換左對conz...
之後儀儀唔識黎..
小民民凸登上去接儀儀落黎..
開心到儀儀呀!!
之後湯文又黎左..
等埋waikit..
地鐵失車-3-
等左陣..waikit黎到..
但係最快個場要成4點40先開場..
小民民同lo仔..一個去tw買校服..一個去剪頭髮
之後係到行行行..食下m記甘-3-
之後又打電話比蓉蓉..
但係最後都唔黎..
又行左一陣- -''
小民民同lo仔返返黎
之後小民民第1時間比左支珍寶珠儀儀食..
之後比小龍女食..
唉-3-''當我冇到?!
之後先話請我食
哼..冇d成意!!
最後都冇要到..
因為儀儀個粒係紅色..佢個支係藍色..
2公婆呀ma>v<"
4點40買飛入場..
小龍女請我睇戲...
我請佢食爆谷xd
入場..小民民同儀儀2個坐..
呵呵..
幾好睇呀套戲>v<"
之後睇到差唔多7點先睇完- -''
甘就灑左我成日時間啦-3-






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


蓉蓉 於 2009-05-05 10:29 PM 發表:
 上次留左唔知飛左去邊tim
今日再留過啦...
估唔到小民民佢發展得咁快呀下
加油加油=v=
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..唔緊要啦..
補返都得^^
小民民好勁呀..
氹到儀儀暈甘制xd
Posted at 2009-05-05 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-05-04 08:11 PM 發表:
咪誤會呀...!!!我係重友輕色嫁''!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀係呀-3-
信你呀小民民..!!!
你口不對心ge-3-
成日係到講大話..
Posted at 2009-05-05 06:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



martinlocs 於 2009-05-03 09:24 PM 發表:
comment''=)
好似幾好睇咁,係唔係>??
民哥同民嫂幾時結婚?>3<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好好笑lo...喜劇黎嫁-v-''
就快啦我林..哈哈
睇下小民民幾時同人示愛姐ma
Posted at 2009-05-05 06:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



湯ソ文`*] 於 2009-05-03 12:14 PM 發表:
民哥真係,,,
重色輕友-3-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

湯文講得好'!!
等陣叫蓉蓉醒左飛吻比你先...
Posted at 2009-05-03 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bblong 於 2009-05-03 12:13 PM 發表:
民哥已經比我地識串左啦!!
其實我想講...我都中2食士多啤行味
但係點解冇人比我食ge!!
冇人問過我要咩味!!
仲要我話唔要啦..先再問我大佬!!
唉..好灰!!
我的天空今天有點灰!!
你係果到做d野
我知啦...不過放心
你地果d唔見得光ge行為
我唔會講出黎ge!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..叻仔!!
咪係lo..我中2食ge味又唔比我食wo
問到第3個先.中要人地話唔要先比我食- -v
我心淡啦!!!
小民民做過d咩..我都大概知知地啦..呵呵!!
小民民真係曳曳!!
Posted at 2009-05-03 01:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-05-02 11:21 PM 發表:
 我第一支係比肥LO呀...我幾時有話食呀...係佢話要士多啤梨味炸!= =''!!!
點解唔係跟NUMBER坐O既'''!?搞到要同佢坐= =''!!!!
好彩睇戲果陣你地見唔到D野=,=''!!!!如果唔係就水洗都唔清一,一''!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''唔好係到搞便啦..
你甘清楚儀儀要咩野味ge?!-v-
唔好扮野啦..明明自己好想同儀儀坐
又係到話唔想..
襯個場甘黑....係到同儀儀做埋d唔見得光ge野..
唉..睇錯你呀!!
Posted at 2009-05-02 11:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bblong 於 2009-05-02 11:14 PM 發表:
係wo...今日民哥真係!!
唉..識錯左佢呀!!
條友重色輕友..
今日曬左你咁多時間真係sor呀!!
下次請返你食野補返數!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉..小民民真係唔應該!!
明明中2儀儀又唔認wo-3-
都唔係灑左好耐姐..都唔關你事..
唔洗甘客氣啦-v-''
Posted at 2009-05-02 11:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]