琴日小民民佢地叫我去睇<<反轉豬腩是王子>>..
我都冇林住去..
點知第2日又問過我-3-''
湯文話請客-v-
講到甘..唔去都唔得啦-__-
本身話睇1點55個場..
點知個個夠中都未到- -''
一去到戲院門口..
見到小民民成個差佬甘同lo仔企左係到-3-''
2個都著紅色杉-.-
之後小龍女又黎埋..又係著紅色杉-.-
3個同一隻紅-3-
小龍女換左對conz...
之後儀儀唔識黎..
小民民凸登上去接儀儀落黎..
開心到儀儀呀!!
之後湯文又黎左..
等埋waikit..
地鐵失車-3-
等左陣..waikit黎到..
但係最快個場要成4點40先開場..
小民民同lo仔..一個去tw買校服..一個去剪頭髮
之後係到行行行..食下m記甘-3-
之後又打電話比蓉蓉..
但係最後都唔黎..
又行左一陣- -''
小民民同lo仔返返黎
之後小民民第1時間比左支珍寶珠儀儀食..
之後比小龍女食..
唉-3-''當我冇到?!
之後先話請我食
哼..冇d成意!!
最後都冇要到..
因為儀儀個粒係紅色..佢個支係藍色..
2公婆呀ma>v<"
4點40買飛入場..
小龍女請我睇戲...
我請佢食爆谷xd
入場..小民民同儀儀2個坐..
呵呵..
幾好睇呀套戲>v<"
之後睇到差唔多7點先睇完- -''
甘就灑左我成日時間啦-3-
|