-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« October 2021 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 12
累積人氣: 3843
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


2009-05-05 不安 分類: 未分類

中史個份漫話比miss收起左-v-''做珍藏xdd
我早前做ge powerpoint 20/20 ..ya!!! GD!!!
家正做試範<<檸汁雞柳>>
eng堂...好唔開心!!!
本身都冇乜野..點知比魚蛋同小民民督左出去ora!-3-''
出到去好多都唔識讀..可能驚啦-__-''係甘讀錯
之後蔣生同劉sir2個係到一唱一和- -''
又係到笑笑笑- -+..
搞到我好火爆..
之後拿拿林亂講之後係到拍台..
講左句爆口...好彩冇人聽到- -''
之後小民民又係到博咀..打左佢一下..
劉sir又唔知up左句唔知咩野eng-3-''
聽唔明- -
火到我懞左~3~
冇灑心機上堂..
講野都唔想講啦-3-''
好彩有蓉蓉同小龍女氹返我>v<"
心情好返好多啦^^
之後係到簽班相-v-''
好唔捨得你地呀!!!!!!! I love 3c!!!!
之後放學..
*獨家消息!!睇完留cm呀!!!*
小民民又靜雞雞甘請左儀儀食排香口膠呀
又唔見下佢請我食wo..
請完儀儀食珍寶珠又請人食香口膠!!..
唔好同我講話之前應成左佢會請佢食..
你夠應成左我又請我食雪糕同珍寶珠啦..
點知一樣都冇請....
中唔係中2左儀儀..呵呵
之後同左蓉蓉..琤琤..儀儀係左係學校門口吹水- -''






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


WALK民 於 2009-05-07 05:16 PM 發表:
算啦........再過一陣.........你地會知我唔係鐘意佢嫁啦'!!!! 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈..但係事離多日..
你好似月黎月中2儀甘ge..xd?!
Posted at 2009-05-07 06:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-05-06 10:20 PM 發表:
係呀!!但係人地請左都冇計嫁wo!!
我地理唔到人地請邊個嫁wo!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘又係>v<"
Posted at 2009-05-07 06:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



湯ソ文`*] 於 2009-05-06 08:25 PM 發表:
唉也...
阿龍,,,下次小心
民哥可能下次請人食野都唔話我地知/.\"
大家留意留意@@!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

xddd"知道知道!!!
Posted at 2009-05-07 06:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-05-05 11:00 PM 發表:
其實仲要我講幾多次呀= =''!!!
係鐘意佢O既話...依加認左佢都冇問題丫...起馬可能有個機會嘛....!!!
但係我依加唔係鐘意佢嘛....!!!!要我講幾多次你地先會信..!?
冇誠意請你食'!?..上次影貼紙相問左你食唔食...你又話唔食...!!!!
唔食又賴我冇誠意請你食..!!! 仲有冇請佢食成包,,,,,係咁岩個包裝得番幾粒!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔洗再扮野啦,,你依家唔認姐!!但係你遲d都要認嫁啦!你講幾多次我都唔會信你嫁啦..除非你話知你中2邊個啦!上次影貼子相儀唔係到姐..儀一係到你就唔記得我係邊個啦..依家仲係到扮野
 
Posted at 2009-05-06 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-05-05 10:32 PM 發表:
唉...民哥我對你好失望!!
我同湯文一樣水都冇飲過,,
請完人食珍寶珠,,,依家又請人食吹波膠!!
唉...又灰左啦!
人地就珍寶珠吹波膠,,
我呢?
包住吹波膠果張包裝紙都未見過呀!!
我地又冇話請人食野係中2人...
但係我係你大佬你都唔請...請一個你背住良心講唔係中2佢ge女仔!
咁好明顯啦..唔洗我講大家都知咩事啦!!
人地唔食你d野..係因為你冇誠意!
你仲好意思懶人wo..
儀為何還喜歡你 你這種無冇奶!
儀係大奶  民係冇奶!
yoyoyo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

小龍女講得好!!!!!!!!!!
小民民真係衰!!!
小民民冇奶所以要儀儀比d奶佢飲xdd
Posted at 2009-05-05 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蓉蓉 於 2009-05-05 10:26 PM 發表:
 唔洗理佢地嫁啦...
有時我出去都係咁嫁啦..
下次邊個出去你大大聱串返佢姐xd
人人出到去都會咁嫁啦-v-"
唉,,,小民民仲請左成包tima_a
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好ge..!!就憑蓉蓉e句...我心情好返好多啦!!
係lo..小民民真係.......
唉.......人地都冇話要佢請就成包比左人地食xdd
睇下佢今次賴邊個..呵呵
Posted at 2009-05-05 10:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-05-05 10:17 PM 發表:
冇請過佢食香口膠呀!!! 果D係吹波膠泥= =''!!!!
我上之話請你雪糕...你又話唔洗!!!
你自己唔食....又賴落我到一,一'!!!
請人食野就係鐘意人....咁我咪鐘意左好多女仔同男仔!?
如果我係鐘意佢O既話我切柒又點話丫.....但係我唔係丫嘛..!!!!
湯文....你咁有米...洗咪我食你飲野丫....
有請左你飲你都會比哥斯拉飲嫁啦'!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

甘你姐係應左啦- -+
你又唔係買定問我食唔食..
但係你係買定先問儀儀要唔要wo..
儀儀唔要ge話都唔好2思啦- -''
男同女點同呀....
但係我地一致應為你係中2儀儀..甘你切得啦...
湯文還湯文..你還你..唔好扯開話題!!!
Posted at 2009-05-05 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



湯ソ文`*] 於 2009-05-05 08:27 PM 發表:
唉...
識左民哥咁耐
水都未請過我飲
呢家一請就又香口膠又珍寶珠
重色輕友!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

湯文...我都唔好得你幾多..
小民民中要呃我話請我食雪糕又話請我食珍寶珠!!
點知到e+都冇請到..
心淡啦我!!!小民民有異性冇人性!!!
Posted at 2009-05-05 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



martinlocs 於 2009-05-05 07:18 PM 發表:
COMMENT 要回嫁!~
你d獨家消息邊個放嫁=___=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

儀儀親口同我講嫁- -v
中拎埋d香口膠出黎比琤琤食tim-3-''
Posted at 2009-05-05 07:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bblong 於 2009-05-05 07:05 PM 發表:
勁呀!!畫畫咁叻..中史你地果組d人又咁勁!!西利西利!
佢地成日講笑..所以你唔洗理佢地咁多!!
小民民依家好明顯係應該100%sure佢係100%sure真心
中2儀嫁!!
恭喜,,賀喜!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-''miss是旦拎張炸ma
多得waikit佢地比d資料我整炸-v-
好明顯小民民中2儀儀啦..e d野唔洗多問..
有咩可能咩野都比儀儀食先呀>v<"..真係要賀一賀佢xdd
Posted at 2009-05-05 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]