-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« February 2020 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 8
累積人氣: 3839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 25 日  星期一   雨天


2009-05-25 分類: 未分類

今日好早返到學校-0-''
不過早極有限xdd
中史quiz- -''
測個小小要溫甘多-_-v
maths堂傻清發火- -''驚驚
到家政堂..miss tam發火-.-''..
整blueberrires cheese cake..
好多功夫/_\''
整黎整去- -''都唔知整左d咩出黎-.-''
發d cream到發到我起灑火-3-''
幾經辛苦終於掟得入雪櫃啦-v-''
但係成個小息要留係到灑碗- -+
之後到eng堂..呀sir講d野唔係好明- -''
不知所謂~
dict- -''唔係好識..
到lunchtime..個部廢機(冷氣機)
係甘滴水- -''
滴到成張台都係- -v
shit!!!~
好彩智哥好好人...同我掉位..呵呵
食完飯- -''
又係我..小龍女..蓉蓉..湯文..waiyan ge吹水time~
之後叫灑成男仔過黎開會xd
但係都唔知講d咩好-3-''
就係甘又散左- -''
唔通3c真係唔可以再係返埋一齊-0-''?!
放學...
落家政堂整返d blueberries醬..
比人拎灑-0-''得返d strawberries醬''
酸到乜甘..
之後miss lam黎左..
開過貫blueberries比我地>v<"
之後走佬..=3=''
在雨中漫步-,-''浪漫呀呢-.-''?!






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


蓉蓉 於 2009-05-25 11:15 PM 發表:
 今日我一返到去就好專心咁背埋我中史問答
背到我死下死下- -"
呢排唔知做咩好似冇聽書咁
中史問題最後一題寫唔曬xd
英文佢快到乜咁
又冇溫- - 所以好多唔識xd
唔得啦...我要採取閉關政策
上堂聽下書先得\口/xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係呀-.-''
我問留左1題問題-0-''
之後係甘背-.-''陰公!!
eng佢次次都默得甘快-0-''
完全林唔切 = =''
我eng都好多都唔識- -v
Posted at 2009-05-25 11:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



肥蔡 於 2009-05-25 10:16 PM 發表:
食左cheese cake 未??
D cheese cake 好唔好食??
其實都幾好食ge"
未食之前比左個花名比我ge cheese cake "
[[屎cream]]<<<<聽到都唔想食"
可能D cheese cake 有曾曾你ge心機係到"
所以都幾好食!
blueberrires d味好似有d怪"
唔g 係咪過左期tim!!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呀..我未食呀-.-''
e排唔係好舒服-.-''食埋d生雞蛋都唔知會點-3-''
點解叫''屎cream''ge?!
琤琤..你都有份嫁
雖然我未食..但係都知我地2個第1次整ge cheese cake好好食xd
我都覺得d果醬d味好怪- -''
Posted at 2009-05-25 11:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kaka_14 於 2009-05-25 10:12 PM 發表:
中史同英文Dict,都唔係好譏lo!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

譏?!
Posted at 2009-05-25 11:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-05-25 08:26 PM 發表:
係lo...中史同dict我都唔識呀!!
錯左好多!!
好可惜冇得去試下個cake...冇口福忝!!
學校d野真係好廢,,,咩都可以咁廢ge!!
依家我地好似冇咩野玩咁...
都係之前多d野一齊玩!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉-.-''成日都要quiz..好煩呀!!
sor呀!!冇比你食-3-
學校咩野都廢過人嫁啦..
點解會甘嫁-.-''
3c分裂?!
Posted at 2009-05-25 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]