11/6/09..
今日係同甘多位同學們最後一日真正上堂ge日子..
但係我好似冇乜感覺-_-v
可能係因為聽日要考試/口\''
lunchtime..3c everyboby去左影相..
除左我..琤..儀..林waikit..+敏個d冇去
我就係甘係到睇數..睇黎睇去都睇唔明/口\''
正廢柴- -vv
之後入hall..
我好似自閉甘- -''竟然唔想講野-0-''
之後係學校溫書-3-''
溫到7點幾- -v
但係都係唔識-口-''
唉....
返到屋k係到發din- -''好似痴左線甘/口\''
冇大冇細-.-''鬧呀媽-__-v好不孝
因為我溫極都唔識..好火爆-_-''
呀媽中以為我傻左xdd
好早就訓左lu..
12/6/09
今日係考試ge第1日..
考maths..聽呀sir講話卷1.2都好難..
好淆!!..
好驚/口\''
點知上hall考xd
正!!!之後卷1就話ok..但係都係好多冇做- -vv
唔識做..冇溫到- -''前面個d提示好廢..
冇人條可以代到個提示d識入去ge- -+
玩野!!
卷2-0-''
唔識呀真係- -''
李sir出得甘難嫁/口\''
之後考完要留低對eng tsa- -''
做都未做就要對-.-''
咩野事呀?!- -..
好彩係前後亙對xd
我幫湯文改..湯文幫我改xd
係甘改xdd..
thz湯文!!
湯文直覺好勁xd..
5條有3條岩xd
但係我條條都冇一條岩- -v
我d直覺真係好唔得....
之後放學返屋k.口.''
終於可以輕鬆一下啦- -''
|