-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 12
累積人氣: 3857
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 12 日  星期五   雨天


11/6/09-12/6/09 鬱悶 分類: 未分類

11/6/09..
今日係同甘多位同學們最後一日真正上堂ge日子..
但係我好似冇乜感覺-_-v
可能係因為聽日要考試/口\''
lunchtime..3c everyboby去左影相..
除左我..琤..儀..林waikit..+敏個d冇去
我就係甘係到睇數..睇黎睇去都睇唔明/口\''
正廢柴- -vv
之後入hall..
我好似自閉甘- -''竟然唔想講野-0-''
之後係學校溫書-3-''
溫到7點幾- -v
但係都係唔識-口-''
唉....
返到屋k係到發din- -''好似痴左線甘/口\''
冇大冇細-.-''鬧呀媽-__-v好不孝
因為我溫極都唔識..好火爆-_-''
呀媽中以為我傻左xdd
好早就訓左lu..
12/6/09
今日係考試ge第1日..
考maths..聽呀sir講話卷1.2都好難..
好淆!!..
好驚/口\''
點知上hall考xd
正!!!之後卷1就話ok..但係都係好多冇做- -vv
唔識做..冇溫到- -''前面個d提示好廢..
冇人條可以代到個提示d識入去ge- -+
玩野!!
卷2-0-''
唔識呀真係- -''
李sir出得甘難嫁/口\''
之後考完要留低對eng tsa- -''
做都未做就要對-.-''
咩野事呀?!- -..
好彩係前後亙對xd
我幫湯文改..湯文幫我改xd
係甘改xdd..
thz湯文!!
湯文直覺好勁xd..
5條有3條岩xd
但係我條條都冇一條岩- -v
我d直覺真係好唔得....
之後放學返屋k.口.''
終於可以輕鬆一下啦- -''







訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


kaka_14 於 2009-06-17 01:46 PM 發表:
Math我都覺得好難呀!!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-06-13 10:49 PM 發表:
唔係呀真係勁左好多wo,,
你唔洗咁him啦!!我知你得ge
仲有6日要考..好多野要溫!!
又冇心機溫..今次死啦!!
tsa溫唔溫都一樣...考得好自己果d都汁到嫁啦!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-06-12 03:10 PM 發表:
唔係呀,,我睇都睇唔明!!
都唔關你事..你d maths勁左好多wo!!
之前我仲林住扮野教你..點知依家要你教返,,
勁,,kaka!!
個個火果陣都會咁..所以你唔洗自責!
今日d maths 都唔係想像中咁難..
好彩姐...都應該拎到F!!
仲有1個星期...頂住呀!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

- -v冇勁過wo
好多都唔識呀- -''
係我甘岩識個條姐- -''
中有差唔多2個星期
不過tsa我都唔會溫嫁啦-3-''
考好自己個d算啦-_-v
Posted at 2009-06-12 03:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]