終於到左星期5啦..
終於可以放鬆心情..
盡情訓教..
好想快d到星期一..
但係到左星期一..
有開心..有唔開心..
不過我林我會唔開心多過開心..
因為我星期一就會失去一樣對我黎講好重要ge野..
我好想時間可以倒流..
我唔想失去e樣野!!
今日考完試..
返到屋k訓教..
呀哥返到黎..件校服好型xd
全班係佢件3到簽名xdd
型爆xd
之後人地又送左隻表比呀哥..
到左6..7點..
落去食dinner..
提早慶祝baba節..
同哥哥玩得好開心..
不過又有d傷感..
希望我可以以後都記得e段開心ge時間..
|