-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2018 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 0
累積人氣: 3831
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 分類: 未分類

終於到左星期5啦..
終於可以放鬆心情..
盡情訓教..
好想快d到星期一..
但係到左星期一..
有開心..有唔開心..
不過我林我會唔開心多過開心..
因為我星期一就會失去一樣對我黎講好重要ge野..
我好想時間可以倒流..
我唔想失去e樣野!!
今日考完試..
返到屋k訓教..
呀哥返到黎..件校服好型xd
全班係佢件3到簽名xdd
型爆xd
之後人地又送左隻表比呀哥..
到左6..7點..
落去食dinner..
提早慶祝baba節..
同哥哥玩得好開心..
不過又有d傷感..
希望我可以以後都記得e段開心ge時間..






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


蓉蓉 於 2009-06-22 08:31 PM 發表:
 考試真係好辛苦呀!!
考到發din!!
你都唔好唔開心啦...
佢一樣都咁石你既
無論佢去到邊個地位一樣嫁麻
呢個當考驗黎姐..
努力去面對~加油加油~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係/口\''
真係辛苦灑蓉蓉
搞到我都有d心痛tim-3='
thz蓉蓉支持我..
我知我得嫁\口/
Posted at 2009-06-23 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hugo626 於 2009-06-22 07:54 PM 發表:
公喜大家考完lu...
 
多d黎我blog呀=3=""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^''okok
Posted at 2009-06-23 08:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-06-20 10:17 AM 發表:
唔好咁啦..可能唔係你想像中咁呢!!
你要開心返先得嫁...
我第一個支持你嫁ma..
只要你開開心心咁冇野係解決唔到ge!
我ge大佬不嬲好堅強好活潑開朗嫁ma!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你太高估我啦-v-''
Posted at 2009-06-23 08:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-06-19 11:18 PM 發表:
係...終於可以放鬆一下!!
星期一做咩唔開心呀?
你要開開心心咁呀!!知唔知呀?
冇人想你唔開心嫁...你點會冇啦啦失去一樣野呀!!
佢一定會返返黎你身邊嫁ma!!
你唔洗咁灰wo..要開開心心咁先得嫁ma!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

+
Posted at 2009-06-19 11:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WALK民 於 2009-06-19 11:18 PM 發表:
做1仔先...... 
我都鬆曬呀........可惜仲要考埋BIO同TSA丫......
過完呢兩日就要考過........
係喎.......星期一你失去D咩呀!?
講泥聽下丫..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

妖...我is唔識呀!!!
好慘- -''
失去一樣好重要ge野lo-3-
Posted at 2009-06-19 11:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]