-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 17
累積人氣: 3862
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 7 日  星期二   雨天


返學第1日-3- 不安 分類: 未分類

今日晨甘早起身報名返學- -''
一出門口..凍到我乜甘-3-''
凍都冇3著- -''陰公..
之後入去OFFICE報名..甘就冇左6000蚊啦= =
之後比人帶左入去CLASSROOM到= =
之後見到好多CHINA...
中以為佢地D ENG會好差- -
點知佢地一開口- -''
我O灑咀- -''
D ENG卡卡聲GE = =
我淆灑低- -''
唔敢出聲-3-''..
但係都要出- -''
係甘用1D ENG唔似ENG GE ENG同佢地講XDD
真係好失禮XDD
我中以為我讀緊E間國際學校D人都係HK GE TIM- -
點知D人好雜= =
我個班都好雜XDD
3個係外國GE..3個係日本仔XD
3個日本仔都係係日本GE同學..
1個HK- -''
OTHERS ARE COME FROM CHINA
D CHINA D ENG超勁LO= =
咩野事呀- -''
唉=3=好大壓力- -
見到條鬼婆懶係野甘=3=
擦灑鞋- -做埋班長- -
同我一樣GRADE= =
但係好似大我好多...
但係好似我做咩佢都卑住我GE- -
我好驚嫁BO..
|之後做左個QUIZ= =
D人好似寫左好多野甘- -
我寫得個1頁都冇= -
之後D GRAMMA亂甘寫= =
唉..都唔知要寫D咩= =
幾經辛苦..終於到左12點啦- -
走得佬= =
上左幾個中= =就甘辛苦- -
聽日都唔知點過=-=..
痴線嫁= =






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


WALK民 於 2009-07-07 10:22 PM 發表:
 下....你點解要去果邊讀書o既.........你唔係去旅行炸咩?!!
如果你唔明佢地講明o既話就打過泥比我啦.....我幫你4466咁拆掂佢呀下!!!!!
再唔掂o既話就同佢講聲hey man....fuck you!!!!!或姐 get the fuck out of here!!!!(意思:他媽狗娘養的給我滾)睇書嫁...一定岩呀!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 XDD
TRAVEL加LEARN ENG呀XD
比人打死都似- -''
Posted at 2009-07-08 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



蓉蓉 於 2009-07-07 02:46 PM 發表:
 小龍女好關心你喎xd
哈哈...記住著多d呀
一黎唔怕凍親 2黎又唔會比人睇曬xd
點解你要返學既-口-仲要咁費
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 XDD你唔係咩?!
我冇3著呀  - -冇帶杉0 0;;
係呀- -學ENG呀MA..XDD
Posted at 2009-07-08 11:59 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-07-07 12:52 PM 發表:
咁凍你要著多d衫呀!
你d eng都好勁嫁..唔好比咁大壓力自己啦!!
你唔好咁睇底自己啦...你d eng真係勁嫁!
個個鬼婆唔洗理佢嫁...佢都傻ge!!
你係個邊咁辛苦..要自己照住自己呀!
快d返黎搵我地玩啦...唔好太辛苦啦!
加油!慢慢黎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -.-但係我係個到真係收得皮嫁啦-.-
~3~好慘XD
係到唔識野比人蝦-3-''
Posted at 2009-07-08 11:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]