-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 0
累積人氣: 3822
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


返學第10幾日- -'' 分類: 未分類

好耐冇打啦- -''
都唔知點解唔得閒打XDD
日日都好得閒..
星期5.,
行去左RICHMOND CENTRE到CARRY OUT A SURVIE..
之後MISS叫我地係學校門口影相..
XD個FD勁好笑..
踩架單車出黎XD
之後MISS問佢做咩..
佢話踩過去快D
笑到我發DIN..XDD
之後同2個FD一組..
係甘走黎走去XDD
走到我都冇力行啦XD
個男仔好有動力XD
係甘話我同個FD行得慢..
之後佢請我地飲野XD
叫佢休息一陣..
佢話好..1MIN都未到就係甘走- -''
好攰- -''
打返星期日D低B野- -''
星期日呀MA話去STALEY PARK..
唔渣車...搭車去- -''
話搭到總站XD
之後坐左2個中車- -''
睇下D VIEW..好似好熟口面..
好似上車個個站個到..
點知ALL人落灑車..
返返去上車個個站到XDD
白痴XDD..笑到我痴左XDD
灑左2個中..XD
都係冇去到XD
之後去行MALL..
買左2副SUNGLASSES..
之後渣車返HOME- -''
之後下就..
同呀哥去返學-0-''
同個鬼佬單對單講野..
勁好笑LO個呀SIR講D野XDD
話甘快就上完XD
幾好呀,,上E個課程..^^''
星期一..
上堂發夢- -''
吊左組..
同個俄羅斯妹同HK仔一組-3-''
我個FD吊走左-0-''
悶到我秋根..
到左今日..
唔明MISS要我地做咩..
到小息..打牌....
打牌個個HI灑..
MISD走過黎話打牌..
之後MISS洗牌洗到好勁XD
洗完之後走佬XDD-0-''
打左陣又上堂-3-''
本身今日話早D返去打..
點知9點中先返到- -''
又上堂- -'
MISS又話聽到中文要扮MJ MOONWALK..XD
一係唱CANANDA國歌XD
之後個FD唱左句出黎XD
MISS即刻話..OKOK..STOP..XDDD
好好笑XD
係到返學真係好過HK好多- -''
不過唔明D ENG- -''






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


ღ.。 龍仔*:. 於 2009-07-22 06:52 AM 發表:
踩架單車出黎!型呀!
咁好人既  請你地飲野!
休息唔夠1min又開始..o咀!
曬左2個鍾好唔底wo!
返學好似好好玩咁
d miss又咁搞野又nice
係果邊又唔洗做hw都好正!
唔似我地學校咁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]