今個星期係同某d同學一齊玩ge最後一個星期/口\''
佢地就正啦-3-''甘快唔洗返-3-''
不過好小人今個星期走..
但係miss竟然話佢都係最後一個星期..
下個星期係下一個老師教=0='''
今日上堂..冇冇聊聊甘- -''
又係到發夢-__-''
發發下miss叫我出去講野- -我唔知-3-''人地提我先知- -''
唉-3-''出去講到口啞啞甘- -''係甘亂作xdd
好辛苦呀/口\''
之後到左小息..^^
打牌xdd打打下比左人地打..
之後去同d fd玩..
之後叫個日本仔教我講日文xdd
之後我地個個係甘對住佢講xd
搞到佢有d冇奈xdd
之後叫佢教我地講日文粗口個陣-3-''
夠中\口/''
上堂- -''又做埋d好冇聊ge野- -''
一面做..一面播歌= =''
好難聽呀d歌= =''
之後miss就叫d人(下星期唔走ge人)出去..
d fd都出灑去- -''
得我同另外個2個fd冇出- -''中有個d..唔知佢地- -''
我冇出到/口\''
之後我問佢地做咩野要出去嫁.!?
佢地話miss叫佢地去轉班..
轉去d 高grade d ge班- -''
佢地轉- -vvvv
2個hk ge都有得轉- -''係我e個hk冇得轉- -''好失禮-.-''
不過佢地2個都係bone1學生- -''緊係勁啦- -''
1個中要係hk到讀國際-33-''
我個間唔知咩野學校- -''
唉- -''黎到e到比人其視tim d eng= ='''
好有自卑感/口\''
之後聽al d歌..
填歌詞...填到我都冇心機tim/口\''
唉-3-''林起自己幾廢就唔想讀啦=[''
好彩中有幾個fd陪我'..^^
一個二個轉班-3-''搞錯呀/口\''
冇人陪我玩啦-33333-''
|