-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 18
累積人氣: 3863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


同某d同學玩埋最後一個星期-.-'' 分類: 未分類

今個星期係同某d同學一齊玩ge最後一個星期/口\''
佢地就正啦-3-''甘快唔洗返-3-''
不過好小人今個星期走..
但係miss竟然話佢都係最後一個星期..
下個星期係下一個老師教=0='''
今日上堂..冇冇聊聊甘- -''
又係到發夢-__-''
發發下miss叫我出去講野- -我唔知-3-''人地提我先知- -''
唉-3-''出去講到口啞啞甘- -''係甘亂作xdd
好辛苦呀/口\''
之後到左小息..^^
打牌xdd打打下比左人地打..
之後去同d fd玩..
之後叫個日本仔教我講日文xdd
之後我地個個係甘對住佢講xd
搞到佢有d冇奈xdd
之後叫佢教我地講日文粗口個陣-3-''
夠中\口/''
上堂- -''又做埋d好冇聊ge野- -''
一面做..一面播歌= =''
好難聽呀d歌= =''
之後miss就叫d人(下星期唔走ge人)出去..
d fd都出灑去- -''
得我同另外個2個fd冇出- -''中有個d..唔知佢地- -''
我冇出到/口\''
之後我問佢地做咩野要出去嫁.!?
佢地話miss叫佢地去轉班..
轉去d 高grade d ge班- -''
佢地轉- -vvvv
2個hk ge都有得轉- -''係我e個hk冇得轉- -''好失禮-.-''
不過佢地2個都係bone1學生- -''緊係勁啦- -''
1個中要係hk到讀國際-33-''
我個間唔知咩野學校- -''
唉- -''黎到e到比人其視tim d eng= ='''
好有自卑感/口\''
之後聽al d歌..
填歌詞...填到我都冇心機tim/口\''
唉-3-''林起自己幾廢就唔想讀啦=[''
好彩中有幾個fd陪我'..^^
一個二個轉班-3-''搞錯呀/口\''
冇人陪我玩啦-33333-''






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


WALK民 於 2009-07-29 12:08 AM 發表:
咁快番呀....唔玩多幾日!?
個日本仔有冇教你講日本粗口呀!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同你玩下姐xdd
我中係加拿大xdd
有呀...^^''不過我又唔記得左- -''
Posted at 2009-07-29 06:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-07-28 01:25 PM 發表:
你都就快可以唔洗讀嫁喇!
放心喇!好快就得嫁喇!
加油加油!
你點會廢呀!你好勁嫁喇
唔洗自卑wo!你唔會比人其視嫁!
都唔係你冇用!
你好勁嫁!真係
點會冇人陪你玩wo
仲有好多人陪你嫁麻!
比d心機喇!支持你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -3-''一排呀中/口\''
我係e到真係好廢呀/口\'''
比人其視呀-3-''好慘-3-''
唔洗安慰我啦..= =''
盡量啦-3-''
Posted at 2009-07-29 06:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]