-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 11
累積人氣: 3856
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


最後一日啦-0-'' 不安 分類: 未分類

今日係最後一日同佢地一齊啦-3-((某d..冇左karen..中有幾個日本仔- -''再加alan))
中有miss chin-0-''
好唔捨得-__-''miss chin呀/口\;;
今日冇上堂呀..
係到畫畫..之後係到寫關於自己ge野..
之後比人留言xdd
幾好- -''當係個留念..
之後就上左去同一班低form d ge人一齊整野食xdd
一人拎一條蕉..^^
我拎左之後係甘拎黎玩-3-''
叫佢地舉高雙手唔好郁xdd
佢地都好合作..哈哈
好好玩..
點知我me開條蕉- -''
條蕉爛ge- -''
衰人Deo\口/''
話本小姐矮- -vvvvvv
好彩好好人ge..jerry仔幫我話返佢-3-''哼..
之後佢叫我比佢影-3-''..
我唔比呀-3-''之後係甘郁黎郁去xd
之後等佢整緊野食個陣我同佢講話比佢影xd
以為佢個相機係個袋到- -v
點知佢放左係佢條f 個到- -++
之後miss指定本小姐..^^
去煮d chocolate^^''
之後另外一個miss..佢自己落牛油- -''
之後miss chin問我我落左幾多- -''
我點知- -''
點知miss教錯左我地整..
all整錯左..
本身係整chocolate banana..
xdd之後整到d chocolate一舊舊甘xdd
之後miss叫我地整d chocolate上去個banana到xd
我靜係食條banana..xdd
好難食- -''
之後dum左xdd
之後比miss點左我落去放牛油- -''
我都唔知係邊到放..
之後自己入去office到問..哈哈xdd
之後佢同miss chin講d野一樣..
我都唔知係邊xdd
之後係到亂甘入是旦一間room ..xdd
點知入左醫療室xdd
之後個office個個人出黎搵我xd
好似我岩岩係醫療室到出黎姐xdd
之後帶左我去..哈哈xd
返課室..做左d好冇聊ge野..
之後入個藍球場個到食lunch
好大呀個藍球場...
哼-3-''女仔一張台..男仔一張台..
之後搵人影相..
好開心聽到jerry仔話...佢唔一定轉班xdd
佢話應該唔會轉..呵呵...
千其唔好轉呀=3=''
之後我又唔知做咩野冇啦啦打左佢一下..嘭左一聲= =''
佢問我- -''你係唔係打慣羽毛球嫁- -''甘大力-0-''
哈哈xdd"真係sor..xdd..佢話冇事-.-''甘都好d..xdd
搵人影- -v
本黎一齊企ge..
點知佢影影下自己走左- -''
搞到我得一個人企係到\口/'''
跟住個外國man...行左過黎同我講eng-0-''
話佢係hk到教xdd
我聽到o灑咀- -''
係唔係都話..yes yes,.i know- -''
之後我走佬lu..
88啦.....my fd in miss chin's class^^ 






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


蓉蓉 於 2009-08-03 11:43 PM 發表:
 個到都有得整野食咁好玩既-v-
計我話曾曾整咩野食都咁好食既=v=
你唔好唔記得我地hk d fd等緊你呀>/\<
快d回來吧~v~
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀xdd你又過黎玩下啦xd
哈哈xd我整完之後唔想食- -比人食冇人要呀xdd
我緊係記得你地啦...
我都好掛住你地呀>v<"
i will come back soon^^
Posted at 2009-08-04 10:28 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-08-01 12:12 PM 發表:
唔洗咁唔開心wo!
仲有咁多fd陪你!
咁好玩既..今日!
又整野食..又寫野比人cm!
仲影埋相!
希望你玩得開心d喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯..^v^""
係呀xddd好正,,
哈哈xd..影相比你睇呀ma^^"
我玩得好開心呀thz^^
Posted at 2009-08-04 10:27 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]