今日係最後一日同佢地一齊啦-3-((某d..冇左karen..中有幾個日本仔- -''再加alan))
中有miss chin-0-''
好唔捨得-__-''miss chin呀/口\;;
今日冇上堂呀..
係到畫畫..之後係到寫關於自己ge野..
之後比人留言xdd
幾好- -''當係個留念..
之後就上左去同一班低form d ge人一齊整野食xdd
一人拎一條蕉..^^
我拎左之後係甘拎黎玩-3-''
叫佢地舉高雙手唔好郁xdd
佢地都好合作..哈哈
好好玩..
點知我me開條蕉- -''
條蕉爛ge- -''
衰人Deo\口/''
話本小姐矮- -vvvvvv
好彩好好人ge..jerry仔幫我話返佢-3-''哼..
之後佢叫我比佢影-3-''..
我唔比呀-3-''之後係甘郁黎郁去xd
之後等佢整緊野食個陣我同佢講話比佢影xd
以為佢個相機係個袋到- -v
點知佢放左係佢條f 個到- -++
之後miss指定本小姐..^^
去煮d chocolate^^''
之後另外一個miss..佢自己落牛油- -''
之後miss chin問我我落左幾多- -''
我點知- -''
點知miss教錯左我地整..
all整錯左..
本身係整chocolate banana..
xdd之後整到d chocolate一舊舊甘xdd
之後miss叫我地整d chocolate上去個banana到xd
我靜係食條banana..xdd
好難食- -''
之後dum左xdd
之後比miss點左我落去放牛油- -''
我都唔知係邊到放..
之後自己入去office到問..哈哈xdd
之後佢同miss chin講d野一樣..
我都唔知係邊xdd
之後係到亂甘入是旦一間room ..xdd
點知入左醫療室xdd
之後個office個個人出黎搵我xd
好似我岩岩係醫療室到出黎姐xdd
之後帶左我去..哈哈xd
返課室..做左d好冇聊ge野..
之後入個藍球場個到食lunch
好大呀個藍球場...
哼-3-''女仔一張台..男仔一張台..
之後搵人影相..
好開心聽到jerry仔話...佢唔一定轉班xdd
佢話應該唔會轉..呵呵...
千其唔好轉呀=3=''
之後我又唔知做咩野冇啦啦打左佢一下..嘭左一聲= =''
佢問我- -''你係唔係打慣羽毛球嫁- -''甘大力-0-''
哈哈xdd"真係sor..xdd..佢話冇事-.-''甘都好d..xdd
搵人影- -v
本黎一齊企ge..
點知佢影影下自己走左- -''
搞到我得一個人企係到\口/'''
跟住個外國man...行左過黎同我講eng-0-''
話佢係hk到教xdd
我聽到o灑咀- -''
係唔係都話..yes yes,.i know- -''
之後我走佬lu..
88啦.....my fd in miss chin's class^^

|