-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 3
累積人氣: 3825
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 8 日  星期六   寒冷


2009-08-08 分類: 未分類

今日一起身凍到我乜甘-_-''
起完又訓返落床-3-''
搵3著-0-''
點知冇-___-''
問呀哥拎左件大大件GE杉-0-''
入面又著左一件自己GE杉-.-''
返到學校又覺得好熱..
之後上左一齊堂..
我個班同呀哥個班一齊出去比賽..
之後同D FD出左去足球場個陣凍到我痴根-3-
見到個外國佬呀SIR-.-''
中著短3短F...拎住杯COFFEE-.-''
之後見到我地左甘多杉..
就問我地係唔係覺得好凍..-.-''
佢話佢覺得好暖-.-''
有問題嫁-.-''?!
之後行到出個足球場到勁大- -''
之好凍WO- -''
之後MISS係甘叫我係個個位到..
我係甘就圍走- -'''
比MISS鬧- -''
我都唔知要點玩-3-''
之後呀哥個班玩先啦-_-''
冇啦啦散左個波埋黎-.-''
我冇接-.-係到避XDD
又比人鬧左餐..
之後我係甘問人..
人地又係甘教我xdd
勁好笑-.-''
個細妹佬who is in my brother's class
踢個個波個陣..佢對高跟鞋同個波一齊飛埋出黎xddd
笑到我呀xdd
之後轉我地個班玩啦..
到我踢個陣- -''
個miss掟個波比我啦- -'''
我整停左個波先..
之後再踢..
miss話out-.-''
之後再黎過xdd..跑唔切-3-''
個個係到笑..哼-3-
但係都係我地班win左...^^
之後走個陣- -++
d衰仔- -vvvv(who were studied with me,but nowaday..they are in my brother's class)
佢地凸登行過黎係到笑我- -''
話你踢波好勁呀- -+
哼..pk啦-3-''
之後佢地話佢地唔想轉啦-_-''
佢地e加e班好冇聊-.-''
係到介紹自己介紹左2個中..xdd
哈哈..低呀xdd
我話..下..係咩xd?我地等陣間上去整野食wo..呵呵..
佢地好羨慕..哈哈..
小完息之後上左去整蛋糕食..^^
香蕉蛋糕-0-''
我就係企左係到睇佢地做-.-''
睇完之後等食xddd
都唔係好好食姐-.-''
甜到乜甘-.-''
之後冇冇聊聊甘xdd
傾左陣計返返課室...
我包左個蛋糕返屋k^^
之後比我見返之前教我日文個個日本仔-0-''
之後又比我見到笑我個個衰仔deo..
一面行一面係到玩itouch-.-''
之後話佢好悶呀-3-
我話..唔係呀xd幾好玩呀..岩岩先整完蛋糕^^
哈哈...今個星期冇hw..
但係下個星期就會日日有-3-






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


ching;] 於 2009-08-08 01:40 PM 發表:
你番學都好似唔太悶姐
對鞋同個波一齊飛出黎勁正呀xdd
我又要食蛋糕@_@
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-08-08 08:53 AM 發表:
d天氣日日都唔同好慘...仲要咁鬼凍tin!
咁勁既..個呀sir 短衫短庫仲話暖!
好似好好玩咁wo...係到踢波!
哈哈  個個踢到鞋都飛埋出黎咁勁既!
凸登笑你咁衰...搞錯呀!
有得整蛋糕食咁正
不過都唔係曾曾整既..都唔好食既!
冇hw米好lo...可以玩得輕鬆d!
不過下個星期你咁多hw就慘喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]