唉也..
好攰呀-3-''
前日作左2篇文-__-''
好慘-3-''
之後琴日上堂..
搞到我冇灑腦汁-3-''
琴日上堂..
上半就..就騰返個2篇前日作ge文-3-''
之後小息..
小息之後又要返去作3篇文-___-''
第1篇係作past tense..
第2篇係作future tense..
第3篇就係作如果你可以做d野..你會做d咩野-.-''
作到我暈暈地~3~
返到屋k又作-3-''
琴日作左5..6頁呀-3-''
唉也..!!!好要命呀/口\
今日好返dd..^^
返到去miss叫我比佢睇文..
佢問我係唔係用左好多時間xdd
之後同我講sor-.-''我有小小唔好2c- -''
之後佢睇到我最後個篇文(如果我可以做ge會做d咩)
佢話我寫得好好xdd中cm埋落我本薄^^
話我寫得好...但係我要積極d..講多d..^v^..
好開心xd
之後睇eng newspaper-0-''
之後我係甘查字典-.-''
因為要會報份newspaper係講d咩-3-''
之後個個講完之後..
miss唔記得左我..哈哈xdd
之後miss問..有冇人未講xdd
問左幾次..我都冇舉手..哈哈..
之後我對住個fd係甘笑xdd
之後就係到玩game.xdd
boring-3-''
甘就過左日lu^^
今日冇hw^v^
太正啦>v<"
i like it^^''
|