-﹏WElC0ME T0 MY Bl0G~
留CM(plZ!!)
yan47
暱稱: 呀欣*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SoSAD!!
考完試啦!!>v<正...
唔知開心定唔開心ge一...
好辛苦呀- -+
痴線嫁..
文章分類
全部 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 115
留言總數: 353
今日人氣: 3
累積人氣: 3866
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


2009-08-12 分類: 未分類

唉也..
好攰呀-3-''
前日作左2篇文-__-''
好慘-3-''
之後琴日上堂..
搞到我冇灑腦汁-3-''
琴日上堂..
上半就..就騰返個2篇前日作ge文-3-''
之後小息..
小息之後又要返去作3篇文-___-''
第1篇係作past tense..
第2篇係作future tense..
第3篇就係作如果你可以做d野..你會做d咩野-.-''
作到我暈暈地~3~
返到屋k又作-3-''
琴日作左5..6頁呀-3-''
唉也..!!!好要命呀/口\
今日好返dd..^^
返到去miss叫我比佢睇文..
佢問我係唔係用左好多時間xdd
之後同我講sor-.-''我有小小唔好2c- -''
之後佢睇到我最後個篇文(如果我可以做ge會做d咩)
佢話我寫得好好xdd中cm埋落我本薄^^
話我寫得好...但係我要積極d..講多d..^v^..
好開心xd
之後睇eng newspaper-0-''
之後我係甘查字典-.-''
因為要會報份newspaper係講d咩-3-''
之後個個講完之後..
miss唔記得左我..哈哈xdd
之後miss問..有冇人未講xdd
問左幾次..我都冇舉手..哈哈..
之後我對住個fd係甘笑xdd
之後就係到玩game.xdd
boring-3-''
甘就過左日lu^^
今日冇hw^v^
太正啦>v<"
i like it^^''






訪客留言 (返回 yan47 的日誌)


ching;] 於 2009-08-12 06:01 PM 發表:
勁憎作文呀..
你作咁多真係想死-_-
miss竟然唔記得左你,
你咁好彩架xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係-3-''
緊係xdd
Posted at 2009-08-14 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ღ.。 龍仔*:. 於 2009-08-12 10:32 AM 發表:
作咁多文咁慘!
我聽到都想暈喇!
wow..曾曾勁呀!miss都話你作得好!
仲幫你cm埋落本薄到tim!^_^!
哈哈  miss唔記得左你咁搞野!
咁米唔洗出去講lo!
冇hw米好lo!^_^
你玩得開心d喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係呀係呀/.\
甘你暈左未呀?!^^
^^
係呀xdd
Posted at 2009-08-14 11:39 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]