今日係返左學第3日-_-''
班主任係miss chow-v-''...副class teacher係小熊..妖..
今年個個老師都好嚴好惡-_-''驚驚..
我中文低比花花搞到甘差- -''miss chow教我就大獲-.-''
libs我勁唔想小熊教lo- -++
maths今日分班..
勁多人走灑...o咀- -''
之後係傻清教我maths-_-''
陰公- -''
今日地理中白痴-.-''
miss choi勁惡- -''
一黎到就話下堂要有個quiz- -''
quiz d 咩野經緯個d..又咩野地圖- -''
頂..識條毛咩- -''
痴線..
好驚tim- -''
之後又要寫自己上年學過d咩係關於地理ge- -''
妖..傻ge- -''
之後又要個勁大個file- -''
eng堂中pk..
中以為老劉唔會踢走我-.-''
點知我同琤琤都要比佢dum左去其他班..
個個miss都唔知識唔識講eng ge- -''
講d音又飄wo- -''
個音又唔正wo- -'''
都唔知點唉過e年..
老劉!!你好衰呀/口\!!!!!
我唔要e個miss呀!!
|