妖..係唔係我部手機廢得很GE關係..攪到入唔撚到歌...PS 唉...連我個FD部電腦甘勁都入唔到.. 甘邊個先入到AR.. 邊個幫到我AR..??!! 唉...好廢AR部機...好想買過部AR... 可惜..我冇錢...= =''..點買LO.. 唉..所以我咪成日講LO.. 做人真係苦..!!!..YO