呢排發生左好多事` MISS AU的` 選科的`
點解D人要咁對MISS AU?
你知吾知而家你所做的行為..
影響左MISS AU的心情`
影響左MISS AU的情緒`
影響左MISS AU再踏入E班的班房`
就算而家收手..佢永遠都對E班的人有恐懼..
佢永遠都有呢個傷口..
你有冇人性架?!
搞到而家MISS AU都吾敢上黎你地班`
仲有..琴日佢連A.B班的PE堂都吾上丫..
區SIR話落大雨~所以吾上..叫我地向課室度做自己野..
跟住我同丫靖去廁所..
B班..MISS AU系吾向度..
佢跟本冇上過黎3樓..
亦都吾想上黎..
到而家仲吾肯收手..
你知吾知所有老師為左佢..
影響左佢地的情緒..
特別系柯SIR.. 6月1號個晚..
我同丫彤個D返左去學校..
見到柯SIR.. 佢好吾開心..
就系因為你地1個2個討論區的留言..
令到佢好失望..
柯SIR的眼袋又大了..
令到我地A班的人都擔心起來..
你地班的事..點解要連累的地班的班主任..
甚至搞到佢連睡覺的時間都少了..
皮倦了..
咁做值得咩? 系咪連MSIS AU份工冇埋先安樂?
話柯SIR收起哂討論區的留言..
系隱瞞事實.. 系咪白痴架..
你地向討論區講D咁既野..
雖然系咁.. 但只是1班的問題..
但吾通個個老師都系咁咩?
只系1小班的同學吾滿意..
就可能影響學校的聲譽..
人地外界就以為我地成間學校的人都系咁..
就算MISS AU真系有錯.. 咁又點..
仲有幾日咋.. 點解仲要咁..
點解吾可以好安靜咁過埋佢..
好自私!!..
雖然我吾系E班- -"
但你地E班的事影響柯SIR..
就十分吾應該!!
********************************
經過我1晚的考慮-333-"
理科..BIO..CHEM..都OK..PHY吾掂..數學又吾系頂吾順..
文科..PA OK..GEOG MAMA地..ECON吾掂..吾鍾意中史但OK
但我如果入左理..我吾想做墊C底個班人..
又有乜意義WO?
聽丫彤講下年4C系馮嘉文做班主任..
即時冇哂興趣LO對4C呢1班..
仲以為系柯SIR做..
而且..文科系輕鬆過理科..
理科..1定系B.F班人簡的科..
我覺得太大壓力..
上年2D個陣..都覺得好黑人憎喇對個班..
1D開心的野都冇..
個個都掛住讀書..
讀少1陣會死?
我太怕悶..
雖然如果我讀文科..
我ECON吾掂..
中史1上堂就想訓..完全冇興趣..
但我覺得有得追..
ECON吾掂可能因為楊SIR教啦今年..
冇心聽佢上堂..
但中史只要背便可以了..
地理..冇乜所謂吧..
但聽人講要背哂成個地圖呢..
恐怖..
會計..雖然系英文..但我對佢有興趣!
老師們講得岩..應該以興趣行先..
我覺得其次系FD..
而且..維..肥..玲..DORIS..丫靖..
美杏子..WAI WAI..青蛙..都系簡文..
理科得丫橙..HEIMAN..丫徐..玲玲..大恩..
丫橙同HEIMAN吾知系咪讀理呢..就算系,.
都吾熟啦..
雖然丫徐讀理..
但我已經決定好了..