| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 1個月>3<" |
1.) 人地通常點叫你?笨欣`
2.) 一日會訓幾多個鐘?10個鐘度啦放假..返學就7個鐘度
3.)星期日,鍾意留係屋企訓覺抑或出街玩?出街玩啦更系"
4.) 你鍾意黃偉文多d折或林夕多d?理得佢丫好聽就得啦
5.) 聽歌,比較注意歌詞抑或旋律?兩樣都鍾意"
6.) 用一首歌去形容你自己而家既心情:MU..好多啵..勇啦
7.) 你而家有冇拍拖呀?有..
8.) 你男/女朋友告白先抑或你告白先?吾知呢-V-"
9.) 你鍾意你男/女朋友多d抑或佢鍾意你多d?呢個牙..要問下佢喇..
10.) 你覺得自己靚唔靚?NO!
11.) 你係自戀抑或自卑?哈哈吾知- -''
12.)你鍾意天地長久多d抑或曾經擁有多d?天地長久
13.) 做錯o野時,你怕道歉嗎?系做錯既..道歉是應該"
14.) 係咪成日都唔交功課?我好乖- -咩功課都交齊!
15.) 你覺得抄功課係錯事嗎?算系.不過我吾會放棄咁做
16.) 你最討厭o既老師係邊個?你點解咁憎佢?洪屎塋!針對我地班!成日捉我地班!
17.) 係咪成日遲到?冇遲到!
18.) 係咪成日都覺得自己黑仔?OK啦..
19.) 有冇一個搞到你喊既朋友?應該冇喇而家..
20.) 做朋友,你認為乜野係最重要?信任-V-"
21.) 會唔會接受朋友對你o既批評?會..
22.)如果你最好o既朋友講左個好大既大話呃你,你會唔會原諒佢?睇下咩事啦..
23.) 試過俾人搔擾未?下= =''
24.) 你覺得乜o野係最令你煩擾?F.4!
25.)講一個你認為最有效o既減壓方法。聽歌
26.)試過曾經同一時間鍾意幾多個人?1個"
27.) 覺得自己能幹嗎?MAMA"
28.)喜歡依賴抑或靠自己?依賴..
29.) 有冇成日拎住部數碼相機影相?相機就冇..電話都有既..
30.) 鍾意俾人影抑或自己玩自拍?兩個都冇所謂啦..
31.) 你部數碼相機係乜o野型號?冇相機牙= =
32.) 點解你會買呢部數碼相機?=="
33.) 你用緊邊部手提電話?SONY ERICSSON S700i*
34.) 有冇諗住換?有!想換W900I=口="
35.) 近排做過乜野,令你覺得最「nor」? 冇WO好似..
36.) 做完一件好「nor」事之後,你要用幾耐去忘記呢件事?= =''
37.) 有冇邊種外語,你係比較擅長?廣東話= ="
38.) 你信唔信「星座」?信丫!
39.) 你覺得自己似唔似你o個個星座?似丫=V="十分似"
40.) 你覺得蔡依林有冇特登扮濱崎步?冇興趣- -"
41.) 你有冇發過明星夢?冇
42.) 你覺得自己有乜本錢去做明星?冇本錢OK- -"
43.) 鍾唔鍾意唱K?鍾牙..
44.) 最鍾意唱邊個歌星既歌?JANICE& JOEY*
45.) 鍾意幾多個人一齊去唱K呀?愈多愈好啦..最好個個都吾唱..得我地幾個唱..又可以遲D完..又好玩
46.) 鍾意Neway多D抑或加州紅多D?NEWAY
47.) 點樣會令你覺得一個女仔係「姣婆」?成日發哂姣咁溝仔!專登扮嗲D聲個D!
48.) 如上,點樣會令你覺得一個男仔係扮型?MK LOOK!成日大大聲咁爆粗!
49.) 有邊個明星係令你覺得佢係「姣婆」?官恩娜!
50.) 有邊個明星係令你覺得佢係扮型?吳卓義
51.) 最鍾意o既牌子?WESTWOOD..PATRICK COX..ANNA SUI..BEAMS BOY 等等*
52.) 最鍾意o既季節 ?秋
53.) 最鍾意o既動物?吾鍾意=)
54.) 最鍾意o既人?FDZ*
55.) 最鍾意o既明星?JOEY*
56.) 最鍾意o既顏色?PINK!
57.) 最鍾意o既電視節目?TOP MODEL*
58.) 最鍾意o既雜誌?忽然*
59.) E家想唔想拍拖 ?吾使想啦..
60.) 你妒忌心強唔強?OK啦
61.) 會唔會一腳踏兩船?不!
62.) 容忍到你o既情人一腳踏兩船嗎?NO!
63.) 講出你o既座右銘 ?珍惜丫!*
64.) 最常講o既粗口?妖- -"
65.) 講出你而家最想買o既o野?PATRICK COX銀包!
66.) 你鍾意地鐵多D抑或巴士多D?巴士!
67.) 你鍾意普通巴士多D抑或空調巴士多D?有冷氣!
68.) 你對ROAD SHOW有乜感覺?冇乜
69.) 你有最多邊隻牌子既衫?冇乜- -"AGNES B*MY MOTHER的-V-"
70.) 你有最多邊隻牌子既鞋?ALL STAR*
71.) 你用邊隻牌子既護膚品?雪完美*
72.) 你用邊隻牌子既牙膏?吾知咩牌子- -"
73.) 你用邊隻牌子既洗頭水?LUX*
74.) 你用邊隻牌子既沐浴露?都系吾知咩牌子
75.) 你用邊隻牌子既M巾?-0-"蝶安護丫好似- -"
76.) 你最肯花錢o係邊一方面?買衫!
77.) 而家面前係一個你好憎既人,唔該講句說話寸下佢:食屎啦你..好憎你丫我!
78.) 而家面前係你既夢中情人,唔該講句說話「霖」下佢:鍚哂你>3<"
79.) 邊句說話會即時令你嬲爆?煩死!
80.) 兒時夢想同現時理想,相差很大嗎?OK啦
81.) 有生以來,你做過乜o野令自己最內疚?冇乜 - -"
82.) 你信唔信有外星人?吾信
83.) 你覺得地球人叻d抑或外星人叻d?外星人-口-''
84.) 你喜歡香港嗎?OK啦
85.) 接唔接受同性戀?女的可接受
86.) 有冇試過同性戀?未- -''
87.) 鍾意邊種男/女仔?男
88.) 你想你o既婚禮點樣舉行?浪漫!
89.) 你想去邊個地方度蜜月?歐洲!
90.) 你試過「愛到要生要死」的感覺未?吾知..
91.) 你最驚既係咩事?親人..朋友死了!
92.) 你討唔討厭狐狸精?討厭!
93.) 你試過遇上狐狸精未?未既咁又
94.) 講出一個折磨狐狸精O既方法。玩殘佢
95.) 對上一次o係條街上面仆親係幾時件事?上次跑步個陣
96.)你覺得O係條街仆親瘀D抑或俾人O係條街勁大聲響你全朵瘀D?仆親瘀D
97.) 你係男或女?女
98.) 你係邊個生肖?羊
99.) 你係邊個星座?巨蟹
100.) 你鍾意既人咩座 ?雙子XD*
今日落去集隊=V="
個晨曲完我岩岩入隊=3="
呵呵..最遲的1次..
跟住..柯低低分享=3="
又系真人真事..我地成班向度笑..呵呵..
集隊完..上返去個陣..
好多人俾人捉左..
有D人條褲吾得啦..
最好笑既系..
希雯..玲玲同鈞都俾人捉左=口="
D PFAT以為佢地改左窄腳
其實系冇改- -
D PFAT發雞盲!
捉錯人!捉多吾捉少!白痴!
上到去..
第1.2堂..MATHS..
做數..好悶..
第1個小息=)
訂飯..XD*
第3.4堂..英文..
聽歌=V="
好聽丫..特別系第1首..
情歌來的..
我懷疑系梁SIR同呢首歌黎森MISS TSUI!
卡..另1首系I BELIEVE I CAN FLY..
1路播..崔BAR1路唱出黎..
哈..我地個個望住佢XD*
不過佢真系唱到..勁丫..
第5堂..
MISS簡冇返..
冇人黎代堂..
同丫業..美杏子..鈞.,崔BAR..杜LIN個D玩..
抵死啦崔BAR..狂俾我打..
之後佢冇啦啦向度扮勁咁話我老母- -"
話我老母咪即系話緊佢老婆-口-"
痴痴地=V="
第6堂..
朱咪SIR有返..
但佢話吾舒服..
叫我地自己做自己野..
同玲玲佢地傾計..
冇乜特別..
1放LUNCH就走得..
跟住LUNCH..
食小善個間的魚香茄子飯..
好味..
跟住睇人入大繩..
好曬丫..><"
蔡麗珍同CHEM馮有份跳個班好勁丫..
跳左成廿幾下..
最尾兩堂..PE..
打排球..
打到隻手瘀哂丫..
同玲玲1組差波..
加左兩分=]
勁好笑囉..有次我打得大力得滯..
點知玲玲吾夠高接..
咁岩後面個個咩李諾汶向度..
個個女班長呢..好樣衰那位..
打中佢個頭=口="
笑到我"某"左落地..
玲玲個D狂笑我=.="
我有同佢SAY SORRY..但好細聲哈哈
真系好好笑..
證明我眼力準啦哈哈
雖然吾系諗住打佢= ="
最尾先好玩丫..同丫橙..美杏子..玲玲..希雯同鈞1組..
向度差..笑死..
同玲玲向度玩水..
希雯個胸好大=]"
哈哈..希雯話..驚咩姐呢度全部都系女仔..''
放學..
上返去..
試左丫彤D湯..
好味,,聽日到我整喇XD*
不過都系期待再下1個DAY6的家政課..
整蛋糕丫XD>W<"
返到屋企..
沖左個涼..好熱MA*
跟住同老豆去左美心食下午茶=3="
食左個通粉"
跟住老豆買左個MOUSE俾我..
好野..終於有得吾停機喇XD*
跟住買埋叉燒..
返家LU*
同彤&徐CHAT..
冇乜特別..
今日就咁過左LO*
卡..
好喇..不說了..拜*
|
| 中意梨-333-"︰2006-02-22 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| XD* |
今日好遲先出門口=]
跟住就返學啦..
諗住去電腦室編野..
點知..吾識編!部機吾同左!
吾理喇!返課室..
D人見到麥旭昇遲到..HAHA*
但佢竟然可以同學生會會長向5分鐘之內到左我地班度早讀囉=.="
笑死..
跟住的不說了..
第1.2堂..CHEM..
默書!識哂..>W<"
跟住講書個D..
之後上左去實驗室度睇片..
鈞話..終於坐左向我後面=.="
狂俾美杏子同鈞"枝"..= ="
之後就同玲玲傾計咁啦..
第3堂..CHIN..
幫美杏子做功課..
幾好人丫我=V="
第4堂..MUSIC..
落到去..先知廖SIR吾向度..=3="
上返黎..俾MISS TSUI碑住我地班=口="
話我地好嘈= ="
佢向F班上緊堂MA=0="
有個老師上左黎代課..
之後莊莊發現佢同NICO個條電話繩是假!
佢都吾知=口="..原來向荃灣買架佢地..
我同彤上次都見到個間野..仲話咁平既..150蚊..
下次黎買先..點知吾知點解後尾都向千色買左..貴40蚊囉..
慘丫莊莊..俾人呃左150..
不過講真..BOWIE吾講我真系吾知= ="
之後拎左我個條同莊莊個條向度對下..
睇真D又真系好容易認得出是假=0="
跟住第5堂..ENG..
讀MD..做WB..好快做完..因為我本WB系舊!有D鉛筆恨!
卡卡..
第6堂..BLO..
朱咪SIR冇返!
點解今日咁多老師吾返架!
個個咩馮SIR黎代堂..吾系CHEM馮..
好樣衰丫佢D字!1D都吾似老師的字!
之後同美杏子SD MESSAGES..
貪得意..格左兩個位都SD=0="
不過算啦吾使錢XD*
俾希雯發現左=0="
白痴XD*
死丫業成日都整人個頭-0-"痴左線丫懷疑佢..
打鐘..佢本身已經遲放架啦..
點知佢出左門口之後我地班吾知邊班人向度"HER"佢..
之後佢返入黎..掉哂報紙咁..
向度叫我地反省..低B..
本身可以早放架MA!
LUNCH..聽講彭智南吾見左電話!
丫肥同丫維個D狂收埋電話..
跟住最尾個兩堂系中史..
悶死..
又冇帶筆記簿喇我=0="
算啦佢吾會介意XD*
崔BAR狂俾葉SIR扑..
扑傻瓜XD*
笑死..
做作業!
咁就過左兩堂,,
葉SIR走左就同莊莊去廁所!
去左2樓個個=口="
見到佢喇又..向下面>W<"
放學..
俾柯低低罰丫全班=3="
話我地態度吾好..
跟住叫人企向身..
HER個D人吾肯企向身囉..
得BOWIE自己1個企向身..
但仲有勁多人冇企..
搞到我地成班都俾柯低低罰企!
企到成4點度先俾我地走!
頂!敢做就吾敢認!淆底牙而家..
邊Q個丫..又吾肯自首..
又話我地右面HER..
我坐向中間..1D都聽吾到右面有HER囉..
反而系左面D 人HER WO..
頂丫!
內亂啦個陣好似..
唉..= ="
搞到柯低低好激氣''
放學..
同左彤去左北江買野食..
跟住就行左去銀座..
飲涼茶=V="
跟住買左1對蝴蝶結形的黑色夾=)
1人1隻..
帶得返學呵呵.."
跟住就返屋企喇!"
佢冇ON=/\="
吾知咩事-口-"
好喇..不說了..迎接明天是重要的XD*
啜..>3<''
|
| 中意梨-333-"︰2006-02-21 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 147 | » | |