`'!.沒法子不想起`總想起!*,]′
           `唉"*|/'
 
 
笨欣子-333-"

暱稱: 笨欣子*
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

艾呢`

XANGA
2006-07-14
2006-07-13
生日-0-
2006-07-06


87`

 
最近三個月尚無任何留言


FD=333="

 


 


RSS Feed

 

     

2006 年 1 月 4 日  星期三  
21::44

今日7點先肯起身..

遲左半粒鐘..

但都趕到返去..

妖..

仲知吾鬼帶校褸落去操場啦..

咁我冇著住..

我地個班有3分1既人拎左校褸落黎冇著..

有少少人就著住左..3.4個度啦

有D人就有帶返黎冇拎落去..

校長分享個陣向度話叫我地著返件校褸..

熱死我囉系..

出左D汗= ="

吾著咪吾著架囉.

系咪要焗死我地先心息丫..!

白痴..

之後小息同左彤去食野..

食完..

上返去..

之後冇乜野啦..

LUNCH個陣食左個餐麵..

崔BAR報串=0="

話彤尖隊..

=0=

食屎大..

上返去之後就4周圍行下咁..

冇乜特別..

LUNCH之後系VA..

勁悶囉系..

佢1講完書..話拎顏料個陣.

我地成組都訓低左- -

超悶..

之後個D顏料..

嘩..頂丫..

差D嘔左出黎

勁臭囉..'

汁木台個陣吾小心汁埋豬仔D紙..

死喇=.=

佢剪哂..

我掉哂..

梳丫..><"又要佢再整過..

唉..

上返去3樓..

勁香丫D咕嚕肉..

維個D都好好味..

卡..

我地要考完詆之後先有得整喇..><"

唉..

返到屋企..

老豆買左個魚柳包返黎食..

個陣我勁飽- -"

所以就冇食到..

我諗..

已經俾細佬食埋LU..

之後訓左陣覺..

訓完..

同徐傾左陣計..

今日冇功課做丫..XD*

吾系冇既..

PHY個份功課向學校..

做都未做過..

算啦.,

聽日先算..

好喇不說了..

拜.啜..*>3<"

中意梨-333-"︰2006-01-04 09:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

     

2006 年 1 月 3 日  星期二  
22:39

今日要返學喇..

1早神神經經6點半起左身= ="

之後沖涼洗頭..超凍- -"

then就吹頭帶CON除耳環換校服等等等等..

7點8先出門口= ="

勁低能..帶左校褸- -"

點知勁多人都冇帶..

運吉的..

1早返黎諗住抄GRAMMER啦,,

'點知..

吾見左!!DEE!!

之後拎左牙森個本- -"

估到佢吾會上堂都吾會拎黎做架啦..

抄左幾頁..

死啦..都吾知點算..

本野又吾知飛Q左去邊天架..

食屎喇= ="

同埋..

我同美杏子最前個兩個位不見左..

D位全部亂哂咁..

之後向課室既中間冇啦啦多左張木台..

咁岩玲玲同鈞坐向格離..

而左邊系昌同陳海霸- -

冇所謂啦..個陣抄GRAMMER..

咪坐左向個度囉..

點知..

早讀個陣..

柯SIR問我點解會多左張木台同埋會坐左向個度..

勁低能=0="

之後就同佢講啦..

哈..佢冇理到..

第1.2堂就系英文..

死得..

MISS TSUI心情吾系幾好咁..

之後第3.4堂系中文..

超無聊..

勁想訓囉..

又遲放WO..

頂丫..搭9先放丫MISS 簡..

1放..都打左鐘啦..

之後就同美杏子去廁所啦..

出去個陣已經見到柯SIR= ="

返到去..

佢叫遲入課室個D企向身..

好無奈就企左向身啦..

企左5分鐘~之後就坐得- -"

超無奈囉真系..

哈哈當然仲有28號個日冇返黎個D人..

1齊企啦..

之後個堂..

LFED..

頂丫..

死人買送麗..

搭4先放丫= =

阻鬼住哂..

好彩彤有等我姐~

之後就食左排朱古力就返左上去啦..

兩點打鐘個陣..

肥肥好大聲咁講..

返埋位喇!

之後我同彤向E班門口..

個陣仲未走啦我地..

之後向度學佢講野..

當然系扮得勁姣咁..

講返埋位啦..

之後肥聽到即刻對住我地淫笑..

飛左出黎課室門口打我地=.="

哈哈..勁白痴囉系..

之後CL..

好準時放..

之後就放學喇..

放學個陣柯SIR叫我聽日要坐返前面..

唉..食屎了..英文個個GRAMMER..

= =死得..

放左學..

等D班個陣同莊莊討論牌子袋既問題..

夜晚就同維同彤去左B仔..

見個個咩小魚..

佢地兩個既小學同學..

超有米囉佢..

條褲..LEVIS

袋..PLAYBOY..'

鞋..VENS..

衫..個隻吾知乜牌子..

痴線的- -"

吾多講..之後去探涼粉BB

笑死我..

之後同彤&維去左千色睇袋..

我想要個個袋..

$960咋!

好想買買買買買買買買買買買買買買買買買買丫..!!

960..21日吾食飯就可以買到=.="

但..起碼都要1個月啦..

點會吾食飯丫..

神經架咩.

如果有人送個咁既袋俾我就好喇..

唉..死人媽..

你買少3.4件衫咪買到俾我囉..

你件件衫都成3百幾4百= ="

食屎大的麼..

個袋..7百幾..O咀..

幾個牌子既袋買左返黎又吾用都得既- -"

系買有幾十個又話幾百蚊日本貨歐洲貨又系冇牌子既=.="

人地講日本貨你又信..

又吾見你買個PATRICK COX既袋俾我WO..

頂丫= ="

買是但1個俾我都好丫..

就算個顏色吾岩都算啦..

好過冇. .

好彩都俾我拎左個PLAYBOY XD*

成7.8件AGNES B既衫..

咩事先= ="

又吾見你買D俾我..

下?!食屎大的麼..

成日買D成3百幾4百蚊既鞋俾自己同細佬..

對對都LIKE ..PUMA= ="

又吾見你買對俾我..

我寧願吾學琴..

你每個月另外俾多700蚊我算啦..

咪當我拎個D錢黎學琴囉哈哈

我知冇咁既可能XD=.=''

好想快D到暑假丫..

又有工做..

唉- -"

幾時先到丫..

好喇..不說了..

功課都未做..

嗯..拜*

中意梨-333-"︰2006-01-03 10:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]