| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
| 21::44 |
今日7點先肯起身..
遲左半粒鐘..
但都趕到返去..
妖..
仲知吾鬼帶校褸落去操場啦..
咁我冇著住..
我地個班有3分1既人拎左校褸落黎冇著..
有少少人就著住左..3.4個度啦
有D人就有帶返黎冇拎落去..
校長分享個陣向度話叫我地著返件校褸..
熱死我囉系..
出左D汗= ="
吾著咪吾著架囉.
系咪要焗死我地先心息丫..!
白痴..
之後小息同左彤去食野..
食完..
上返去..
之後冇乜野啦..
LUNCH個陣食左個餐麵..
崔BAR報串=0="
話彤尖隊..
=0=
食屎大..
上返去之後就4周圍行下咁..
冇乜特別..
LUNCH之後系VA..
勁悶囉系..
佢1講完書..話拎顏料個陣.
我地成組都訓低左- -
超悶..
之後個D顏料..
嘩..頂丫..
差D嘔左出黎
勁臭囉..'
汁木台個陣吾小心汁埋豬仔D紙..
死喇=.=
佢剪哂..
我掉哂..
梳丫..><"又要佢再整過..
唉..
上返去3樓..
勁香丫D咕嚕肉..
維個D都好好味..
卡..
我地要考完詆之後先有得整喇..><"
唉..
返到屋企..
老豆買左個魚柳包返黎食..
個陣我勁飽- -"
所以就冇食到..
我諗..
已經俾細佬食埋LU..
之後訓左陣覺..
訓完..
同徐傾左陣計..
今日冇功課做丫..XD*
吾系冇既..
PHY個份功課向學校..
做都未做過..
算啦.,
聽日先算..
好喇不說了..
拜.啜..*>3<"
|
| 中意梨-333-"︰2006-01-04 09:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 22:39 |
今日要返學喇..
1早神神經經6點半起左身= ="
之後沖涼洗頭..超凍- -"
then就吹頭帶CON除耳環換校服等等等等..
7點8先出門口= ="
勁低能..帶左校褸- -"
點知勁多人都冇帶..
運吉的..
1早返黎諗住抄GRAMMER啦,,
'點知..
吾見左!!DEE!!
之後拎左牙森個本- -"
估到佢吾會上堂都吾會拎黎做架啦..
抄左幾頁..
死啦..都吾知點算..
本野又吾知飛Q左去邊天架..
食屎喇= ="
同埋..
我同美杏子最前個兩個位不見左..
D位全部亂哂咁..
之後向課室既中間冇啦啦多左張木台..
咁岩玲玲同鈞坐向格離..
而左邊系昌同陳海霸- -
冇所謂啦..個陣抄GRAMMER..
咪坐左向個度囉..
點知..
早讀個陣..
柯SIR問我點解會多左張木台同埋會坐左向個度..
勁低能=0="
之後就同佢講啦..
哈..佢冇理到..
第1.2堂就系英文..
死得..
MISS TSUI心情吾系幾好咁..
之後第3.4堂系中文..
超無聊..
勁想訓囉..
又遲放WO..
頂丫..搭9先放丫MISS 簡..
1放..都打左鐘啦..
之後就同美杏子去廁所啦..
出去個陣已經見到柯SIR= ="
返到去..
佢叫遲入課室個D企向身..
好無奈就企左向身啦..
企左5分鐘~之後就坐得- -"
超無奈囉真系..
哈哈當然仲有28號個日冇返黎個D人..
1齊企啦..
之後個堂..
LFED..
頂丫..
死人買送麗..
搭4先放丫= =
阻鬼住哂..
好彩彤有等我姐~
之後就食左排朱古力就返左上去啦..
兩點打鐘個陣..
肥肥好大聲咁講..
返埋位喇!
之後我同彤向E班門口..
個陣仲未走啦我地..
之後向度學佢講野..
當然系扮得勁姣咁..
講返埋位啦..
之後肥聽到即刻對住我地淫笑..
飛左出黎課室門口打我地=.="
哈哈..勁白痴囉系..
之後CL..
好準時放..
之後就放學喇..
放學個陣柯SIR叫我聽日要坐返前面..
唉..食屎了..英文個個GRAMMER..
= =死得..
放左學..
等D班個陣同莊莊討論牌子袋既問題..
夜晚就同維同彤去左B仔..
見個個咩小魚..
佢地兩個既小學同學..
超有米囉佢..
條褲..LEVIS
袋..PLAYBOY..'
鞋..VENS..
衫..個隻吾知乜牌子..
痴線的- -"
吾多講..之後去探涼粉BB
笑死我..
之後同彤&維去左千色睇袋..
我想要個個袋..
$960咋!
好想買買買買買買買買買買買買買買買買買買丫..!!
960..21日吾食飯就可以買到=.="
但..起碼都要1個月啦..
點會吾食飯丫..
神經架咩.
如果有人送個咁既袋俾我就好喇..
唉..死人媽..
你買少3.4件衫咪買到俾我囉..
你件件衫都成3百幾4百= ="
食屎大的麼..
個袋..7百幾..O咀..
幾個牌子既袋買左返黎又吾用都得既- -"
系買有幾十個又話幾百蚊日本貨歐洲貨又系冇牌子既=.="
人地講日本貨你又信..
又吾見你買個PATRICK COX既袋俾我WO..
頂丫= ="
買是但1個俾我都好丫..
就算個顏色吾岩都算啦..
好過冇. .
好彩都俾我拎左個PLAYBOY XD*
成7.8件AGNES B既衫..
咩事先= ="
又吾見你買D俾我..
下?!食屎大的麼..
成日買D成3百幾4百蚊既鞋俾自己同細佬..
對對都LIKE ..PUMA= ="
又吾見你買對俾我..
我寧願吾學琴..
你每個月另外俾多700蚊我算啦..
咪當我拎個D錢黎學琴囉哈哈
我知冇咁既可能XD=.=''
好想快D到暑假丫..
又有工做..
唉- -"
幾時先到丫..
好喇..不說了..
功課都未做..
嗯..拜* |
| 中意梨-333-"︰2006-01-03 10:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 147 | » | |