今日,
照番平時咁樣,
我,曾曾同埋mio返教會.......
崇拜.....
小組討論.....
今日,
我地討論你最憎ge係邊個???/\/\
你要愛你的敵人.......
然後,
祈禱.....
祈完之後......
[Happy birthday to you...............]
哇~(*口*)
好驚喜丫我~
原來佢地幫我慶祝生日~~
我...我....
好開心丫~\(^v^)/
我仲差d想喊~~
因為.....
我真係好感動~~
我係估唔到佢地......
佢地仲送禮物比我丫~~^^
我真係好多謝LING姐,珊姐,曾曾,MIO......你地丫~~
你地真係我GE好導師,好朋友呀~~
THZ~
好啦~
今日係咁多~
~886~
~*THE END*~
|