:

 

 
 

 
2008 年 12 月 2 日  星期二 

狂掃貨la^_^” 分類: 未分類

 

聖誕就黎..嘻嘻∼∼呢段時間更系狂掃貨la!!

好平牙d野..!!

SKIN FOOD  buy佐好多野..都系$788

好靚∼∼

SOFINA 1set都系$477

平時buy真系好貴∼

MAC 化妝掃好好用.. buy佐$400

仲有好多野想buy..

 

其實我系咪好無用.. 慢慢你系我心目中真系

有佐位置.. 不過..






訪客留言 (返回 yan618 的日誌)


kincy 於 2008-12-05 01:42 PM 發表:
仲系感啊.....真系放低吾到?
吾好感""最後辛苦系自己""慢慢黎啊...
我信您得既~^^
(有$$$$$$$$$$$$$$wo.....我果d...吾洗la..
hehehe^v^感有米)XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
 
Comments 
 
最近三個月尚無任何留言
 
いは時えて
請路過的囡囡注意喇:歡迎黎快快的日誌,帶走了快快既東西,無論任何野都請講聲俾我聽,否則當你偷 ...另外補充,唔係所有野都可以俾你拿走,特別快快自制的圖片不供大家分享. 如果你們喜歡快快的文章,歡迎 留下你們的話語,"CM" 的話就免了 the best wishes for you
 
Copyright © 2009. Photo by Sky Ruins. Template by vicky chan website:http://blog.qooza.hk/vickysai1

> 三線連結