:

 

 
 

 
2009 年 3 月 13 日  星期五  傷心

好耐都無打BLOG LA=_=" 分類: 未分類

好耐都無打BLOG LA=_="E+對D咩都5會太過強求.

.因為咩都會離你而去..其實可能有好多野第1時間你

接受5到..不過時間系會你明白好多野..

我學色佐堅強..最少5會咩都要人地幫依賴人地...就

有D咩5開心GA野..

我都會自己`去撐落去........原來我都可以..^_^"

 

可能有好多人5信...我真系已經無點去出去玩了

可能人大佐LA.. 呢2個月我其實好開心只要5好

太過期望 就5會有失望LA...我無意間又1次聽到

距GA野...好可笑GA系我已為自己放低.

.原來5系感易...不過我好快會無是.. 

 

Wanna speak but nothing comes my way.

I'll give my life to be near you in every way.

For I have nothing left to be here on this earth today.

All because of you I feel, is all because of you I will .

For I have nothing left to be here on this earth today.

All because of you

 






訪客留言 (返回 yan618 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





 
 
Comments 
 
最近三個月尚無任何留言
 
いは時えて
請路過的囡囡注意喇:歡迎黎快快的日誌,帶走了快快既東西,無論任何野都請講聲俾我聽,否則當你偷 ...另外補充,唔係所有野都可以俾你拿走,特別快快自制的圖片不供大家分享. 如果你們喜歡快快的文章,歡迎 留下你們的話語,"CM" 的話就免了 the best wishes for you
 
Copyright © 2009. Photo by Sky Ruins. Template by vicky chan website:http://blog.qooza.hk/vickysai1

> 三線連結