再一個月就考試啦,
冇時間再玩...
識左ARASHI之後,
雖然用左好多時間睇佢地既節目,
但我覺得比之前開心左,
重點係,
我覺得有佢地既支持會努力D,
見到佢地五個咁努力,
自己都要努力D!!
ARASHI從出道到而家,
最大既分別,
當然係成熟左好多啦,
LEADER一開始係好活躍,
而NINO就好怕羞,
而家兩個人好似調轉左咁,
但我覺得而家先係真正既佢地...
LEADER係一時時發顛...
而NINO就變得活潑左好多...(咁先係我仲意既NINO!!>V<!!)
佢地經歷過咁多事, 成11年啦,
五個都係成日一齊,
真係好難得,
感情真係超級好
雖然五個都有自己既事業,
但五個都覺得身為嵐係最好既!!><!!!
我都要好似佢地咁: we make storm!
哈
|