| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 1 月 15 日 星期六  |
| 2011-01-15 | 未分類 | 今日係青協賣旗日!
本來係去中環個頭賣既,
但架車full左,
所以留左係荃灣賣;)
今日唔算凍,
但好大風...
吹到個頭亂曬.
今日好正,
係咁比人問路, (三次!)
其中一個係一對外國遊客,
首先問我識唔識講英文.
(我:yes)
之後佢地好開心咁話,終於搵到個人識講英文啦!
我心諗:返工個d人梗係識啦, 冇可能唔識, 只不過唔得閒姐...
佢地問我邊度係dragon hotel..(我到e家都唔知邊度係..orz)
之後問左人都唔知,
最後帶左佢地去附近既遠東酒店
(酒店d人話叫佢地入去..)
終於搵到人幫啦xp
佢地好慘...1點幾黎到香港(凌晨!)
但冇酒店住(!?)
佢地仲問我係度做緊咩(賣旗!)
唔知佢地明唔明我講緊咩呢..xp
第一次同d外國人講咁耐野,
重點係三唔識七! 囧...
賣完旗去食飯,
birdie同anna話去廁所,
但其實係去買禮物比toby!xp
因為我同佢地講聽日係toby生日,
之後遲黎既vincent好順利咁買埋蛋糕!!good!
係金滿都慶祝生日(!?)
佢地d人好好人咁比埋刀叉我地;)
預祝toby生日快樂!!;D
| | 發表時間:2011-01-15 02:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 866 | »
|