| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 22 日 星期一  |
| 2010-02-22 | 未分類 | 今日終於要返學啦,
返到學校,
間學校好似比人淋濕曬,
d牆壁同窗濕曬,
真係好潮濕.
返到去個個都忙住做功課,
真係奇景呀.
之後調位,
要同toto分開啦...
同呀冰坐:)
前面仍然係sannie :)
Maths竟然會有實習老師黎!?
oh no!我要suisui呀!!
希望佢唔會教得好差啦.
(唔知幾時黎)
放學要作完文先走得,
都係悲文好寫d.
放學同何詩穎飛去 尖沙咀,
係mtr度講左好多野,
真係笑死xD.
搵個幢 禮時大廈 都搵左好耐,
之後又多人排隊.
但最後都順利換到啦,
一個人拎住個 電飯煲 都幾辛苦.
冇聽錯, 係一個電飯煲,
tvb payvision送既,
攰死人啦.
oh,
真係好唔想test LS呀.
| | 發表時間:2010-02-22 08:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | ... | 866 | »
|