| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 10 日 星期四  |
| 2009-12-10 | 未分類 | 今日中文test
真係出華山後記
SINGCON
終於都到左singcon,
練左咁耐,
終於要show比人聽啦!
其實我地練既時間唔多,
加上我地個個都有唔同既test
所以真係好難就時間
但最後一日(琴日)都係差tracy一個,
講真,真係有少少失望...
但冇辦法,唯有希望下年singcon會更加好,
其實我覺得今次唱得唔錯呀.
但可惜開頭唱快左
整體黎講我覺得好好,
下年點都要拉埋miss han!
韓家班又點可以冇左韓零零呢?
| | 發表時間:2009-12-10 07:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | ... | 866 | »
|