琴日去左書展... 真係好多人-3-
初初有d 麻煩... 要jessica既表弟拎 工作證 比我地xD
佢竟然only拎左三張...但我地有五個人-,-
佢地三個入左去先...
入到去再拎返個證比我同呀王 xD
上緊去個陣.. 我同呀王係佢地後面..
但我唔小心比樓梯kick親 orz..
之後jessica既表弟竟然問Jessica:
" 佢地唔係你個FD咩?唔睇住佢地? 我岩岩親眼見到佢差d跌低喎.. "
我同呀王既反應係: orz
入到去我同呀王就自己行啦....
暮光之城個套書... 一本要$百幾 (繁體版)
但我地搵到簡體版... 四本合埋等於繁體版既一本.. -[]-'
可惜既係.. 我地搵唔到呀王既呀媽要個本 趙紫陽的回憶錄 -,- (據說係禁書)
入面既食物好貴-,- (對比起7-11 ) 但同中環, 灣仔個d餐廳又差唔多-3-
但我地都係食左好少野-.-
行到咁上下已經覺得有d攰 -,- 開始佩服d人點解可以行咁耐-3-
書展美中不足既地方就係冇locker同凳 -3- 要抱住成疊書行又冇得坐-3-
大約3點半就走人.. 但我地係去左會展間cricle k 度食雪糕xD
之後坐左陣就走啦 ... 但行去地鐵站既路真係迂迴曲折 -3-
一路上仲見到川流不息既人行去書展orz.. 突然覺得: 香港人真係多呀....
我最後買左total $203, 但呀王就500幾..-,- (佢要幫佢呀爸, 兩個細佬 買書)
聽日去呀王屋企整曲奇 =] 慶祝Jovy生日 (雖然Jovy30號生日, 但佢個日唔得閒-3-)
岩岩申請左佢地既寬頻唔夠一個星期,,
以為佢地只係黎對資料... 點知係介紹另一個plan !!!!!
x港x頻 d 人講野講到咁鬼快!!!!! 叫人點聽呀???
講得又唔清楚!!!!!! 白白呃左我一個月要比多$58!!!!!!!
取消要賠$4000幾... 唔好去搶!!??
約滿後點都唔會再用你地呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|