Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


2009-07-28 未分類                        

琴日去左書展...  真係好多人-3-

初初有d 麻煩...  要jessica既表弟拎 工作證 比我地xD

佢竟然only拎左三張...但我地有五個人-,- 

佢地三個入左去先...

入到去再拎返個證比我同呀王 xD

上緊去個陣.. 我同呀王係佢地後面..

但我唔小心比樓梯kick親 orz..

之後jessica既表弟竟然問Jessica:

" 佢地唔係你個FD咩?唔睇住佢地? 我岩岩親眼見到佢差d跌低喎.. "

我同呀王既反應係: orz

入到去我同呀王就自己行啦....

暮光之城個套書... 一本要$百幾  (繁體版)

但我地搵到簡體版... 四本合埋等於繁體版既一本.. -[]-'

可惜既係.. 我地搵唔到呀王既呀媽要個本  趙紫陽的回憶錄 -,-  (據說係禁書)

入面既食物好貴-,-  (對比起7-11 )  但同中環, 灣仔個d餐廳又差唔多-3-

但我地都係食左好少野-.-

行到咁上下已經覺得有d攰 -,- 開始佩服d人點解可以行咁耐-3-

書展美中不足既地方就係冇locker同凳 -3- 要抱住成疊書行又冇得坐-3-

大約3點半就走人.. 但我地係去左會展間cricle k 度食雪糕xD

之後坐左陣就走啦 ... 但行去地鐵站既路真係迂迴曲折 -3-

一路上仲見到川流不息既人行去書展orz..  突然覺得: 香港人真係多呀....

我最後買左total $203, 但呀王就500幾..-,-  (佢要幫佢呀爸, 兩個細佬 買書)

 

聽日去呀王屋企整曲奇 =] 慶祝Jovy生日 (雖然Jovy30號生日, 但佢個日唔得閒-3-)

 

岩岩申請左佢地既寬頻唔夠一個星期,,

以為佢地只係黎對資料... 點知係介紹另一個plan  !!!!!

x港x頻 d 人講野講到咁鬼快!!!!! 叫人點聽呀???

講得又唔清楚!!!!!!  白白呃左我一個月要比多$58!!!!!!!

取消要賠$4000幾... 唔好去搶!!??

約滿後點都唔會再用你地呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

發表時間:2009-07-28 10:20 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]