| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 2009-05-30 | 未分類 | 琴日派左中文
返到屋企先發現..
miss mak計少我一分...T___T
但加左都好低..t_t
放學上左去5樓整flash..-3-
整左大約15秒only-3-
但我唔想整啦...好麻煩-.-
今日下晝同jovy去聽course =]
驚聽完之後會失望+後悔...-.-
聯絡到自己彈情歌王個人啦..
佢既reply係:
我諗我幫唔到你.我無情歌王嘰譜- 我本身個人有perfect pitch.同埋識自己配chord-所以先彈到幫唔到你.sorry
T___T 咁即係我地要學佢咁..
自己併譜..-3-
| | 發表時間:2009-05-30 09:13 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 392 | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | ... | 866 | »
|