Yan's Qooza
 
yan6a27
暱稱: Yan
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2016-07-11
2014-11-13
過期的歐遊後感1
Aarhus Day _
Odense Day 3 & Aarh...
文章分類
全部 (866)
北歐之旅 (10)
好歌推介 (41)
未分類 (815)
doll-doll pet: zezi
2009 年 3 月 15 日  星期日   晴天


2009-03-15 未分類                        

星期五係黑色星期五..

初初以為會好黑啦..

點知都ok喎..

maths test, 唔係好難..

不過我已經知道自己冇左11分..-3-

then music presentation..

最後一個..

又係講管弦樂的假期..

冇計啦..鬼叫我地個組係一齊去睇嫁咩..-3-

不過佢地個個都講 軍刀舞...

但我自己覺得唔係咁好聽..-3-

都係仲意 小步舞曲 多d..=]

放左學同 chloe 一齊去練 TSA..-.-

真係同jovy講既一樣..

個呀sir自問自答..-.-

我地去度都係hea..-3-

聽到chloe條題目..

我囧左..-.-

係 遊學團 個題..

之前我地班自己練個陣已經有..

chloe 話佢狂諗個陣jaco講過d咩..-.-

點知我地完左走佬過陣..

係m記出面見到jaco...-.-

囧again..-.-

我個條係 走廊安裝閉路電視 ...

不過有一次想講野,,點知比人講左先..

有點兒尷尬..-.-

不過我事後諗返..

如果真係唔小心係人地講野前,,

自己講左野..

咁應該係繼續講落去,,若無其事咁,,

定係講: 唔好意思,,你講先啦...?

發表時間:2009-03-15 11:07 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]