| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 15 日 星期日  |
| 2009-03-15 | 未分類 | 星期五係黑色星期五..
初初以為會好黑啦..
點知都ok喎..
maths test, 唔係好難..
不過我已經知道自己冇左11分..-3-
then music presentation..
最後一個..
又係講管弦樂的假期..
冇計啦..鬼叫我地個組係一齊去睇嫁咩..-3-
不過佢地個個都講 軍刀舞...
但我自己覺得唔係咁好聽..-3-
都係仲意 小步舞曲 多d..=]
放左學同 chloe 一齊去練 TSA..-.-
真係同jovy講既一樣..
個呀sir自問自答..-.-
我地去度都係hea..-3-
聽到chloe條題目..
我囧左..-.-
係 遊學團 個題..
之前我地班自己練個陣已經有..
chloe 話佢狂諗個陣jaco講過d咩..-.-
點知我地完左走佬過陣..
係m記出面見到jaco...-.-
囧again..-.-
我個條係 走廊安裝閉路電視 ...
不過有一次想講野,,點知比人講左先..
有點兒尷尬..-.-
不過我事後諗返..
如果真係唔小心係人地講野前,,
自己講左野..
咁應該係繼續講落去,,若無其事咁,,
定係講: 唔好意思,,你講先啦...?
| | 發表時間:2009-03-15 11:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 430 | 431 | 432 | 433 | 434 | 435 | 436 | 437 | 438 | 439 | ... | 866 | »
|