| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 19 日 星期五  |
| 2008-12-19 | 未分類 | 今日celebation....
同jayla齊齊變聖誕老人..>xD
係咁送野比d miss / sir.
黎 sir搵左好耐都搵唔到...
先記起...
今日係校際sport day..
佢又點會係度呢...-3-''
之後放左d 禮物係佢抬到就走人..-3-
玩大風吹...
miss kan 自己起身...-0-''
仲唱埋歌...=]
三個老師大開金口...xD
謝sir, mr> lui, + miss kan..xD
都係miss kan唱得最好聽...=]
放左學..
呀王佢地班人去左唱k...
何詩穎又係...
等返我同jovy..
一路撞到 benny, teddy, leo 佢地兩次...-3-
三個去打機..-____-''
teddy 行路上身係左右搖動..好好笑///xD
leo 仲要誇張咁演繹多次..xD
我同jovy 兩丁友...冇野做...
去左千色店睇野..
不過都係買唔到,,,-3-
then... 食完雪糕就歸家...-___-''
| | 發表時間:2008-12-19 05:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 470 | 471 | 472 | 473 | 474 | 475 | 476 | 477 | 478 | 479 | ... | 866 | »
|