| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 2008-03-27 | 未分類 | 琴日去左jayla屋企...
一去度...
何詩穎就話" 嘩! pingu呀!"
-0-''' 真係pingu迷...- -'''
做做下...
我同jovy去左另外一間方[ 即jayla房]
我仲以為係佢呀哥嫁tim...- -;';;
原來jayla真係書迷...--''
勁多書...-3-;''
同埋佢部電腦都好勁..- -;;;
成日都hand..
同埋你打打下字..
d字會唔知飛左去邊...-0-''
咁先係神奇呀...-0-'''
兩個人係同一間屋...
但竟然用msn傾野..xD
jayla屋企有一部既大既電視...- -''
我覺得係大過呀王個部..- -'''
唔知係咪., 好耐冇去呀王屋企lu..-3-''
琴日我地差少少就搞掂個powerpoint啦...
差一頁..= =+
之後我琴日返黎搞掂啦..-v-!
之後今日就可以做埋個文字報告..-v-!
琴日我同jovy做緊文字報告...
打完個題目之後...
兩個都呆左...= =''' [ 面面相覷 ]
真係唔知要點做..-3-'''
冇人有帶個張紙.. [ 寫曬 topic 個張 ]
真係不斷打比人問...
之後問左呀王 - -v
大概知道要點做..
但實際係唔知要點做..- -''''
今日我地就要解決e個問題..-v-!!
um..希望真係解決到啦...
哈哈.....
| | 發表時間:2008-03-27 09:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 585 | 586 | 587 | 588 | 589 | 590 | 591 | 592 | 593 | 594 | ... | 866 | »
|