| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 21 日 星期五  |
| sing con. + christmas celebration | 未分類 | sing con. 果日.,
約左呀王去買野..= =+
點知用左 15 分鐘就搞掂啦..- -;
都唔知d時間做乜過得咁慢..-3-
我地由 南豐 ← 愉景 → 香車街市 →王少清 →千色店 ....
行左好耐呀... - -;;
係 千色店 個度見到 何詩穎 佢地...
之後就一齊行過去 大會堂 - -'''
去到大會堂.,,,
等左好耐先有得入場...-3-
**************************************
celebration 果日.,
呀王好早就到左..--'
打比我...
問我係邊.,
我果陣係車豐到.,
何詩穎 未到..- -
我去左 7-11 買左兩份報紙 = =+
係班會禮物呀!xD
之後先去搵呀王..,
等左好耐 何詩穎 先到..= ='''
返到去.,
即刻包左份報紙佢...xD
d 男仔 拎食物遲到..- -'''
好彩冇去拎...xD
玩左 大風吹 同 老師話 ...- -'''''
大風吹 冇輸到...xd
不過 老師話 就搞笑LO..
jaco 講歪音..- -['
(捉字"室")- -''''
輸左..-3-
jayla 佢好慘...
比jaco玩..- -;
" 老師話 , met jayla 塊面.." - -"""
個陣時我已經輸左.,唔洗met jayla..xD
之後到 jayla 做 mc 玩老師話 果陣時.,
"老師話,想打jaco既就打啦" - -"'
兩個係度互玩... - -"""'
玩之後食野....xD
我地食得最多既係咩??
就係 意粉 啦!!!xD
全部食曬呀!!!! xD
食完野之後 抽禮物 xD
抽到 miss lok 果份..- -;
果份我幫miss lok買既..- -'''''
celebration 完左之後.,
我、呀王 同jovy 一齊去左南豐影相...xD
有一部機好搞笑...
only影到 jovy 個額頭..- -'''
比d 框框 姐住左..- -''
返到屋企...
繼續睇 黑糖瑪奇朵 -v-!
今日終於睇完lu...xD
好搞笑呀最尾個集...
冇端端講 殺青 ..- -';
咁就完左啦...-0-''''
之後唔知睇咩好呢..
成果月冇開電視..- -'''
都唔知有咩節目好睇,... -- '''
所以!!
今日決定開黎睇下!! -v-!! xD
| | 發表時間:2007-12-21 12:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 624 | 625 | 626 | 627 | 628 | 629 | 630 | 631 | 632 | 633 | ... | 866 | »
|