| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| 2007-08-20 | 未分類 | 今朝部機hand hand 地呀,,,="]
整到我冇得上網...
不過都好,,,,
令我做曬中文功課..XD
msn唔知點解,,
好似hand hand 地咁..
(( 今日咁多野仲意hand 既?? ))
(( 唔通係咩特別既日子?? ))
(( hand 野日!!?? ))
(( maybe...='} ))
今朝去拎NEWS PAPER果陣...
落雨..=O="
遲唔落..早唔落.
係要等我出去果陣先落...=x=
我冇帶傘..=o="
好彩唔係好大雨..
冇濕到...XD
岩岩打左去問...
問下訂左D書得未...
而下係我地既對話...
我:唔該...我想問下之前話冇d書E+有1呀?
店員:唔意思,請問你個d書係咪訂左嫁?
我:係。
店員:哦...咁你係邊間學校嫁?
我:何傳耀中學。
店員:咁你係幾多年級嫁?
我:升中2....
店員:哦...除左英文書之外,其他書都有嫁啦...你得閒個陣可以落黎拎嫁啦...
我:哦..唔該..88~*
店員:唔洗..88~*
對話完畢*******
個店員真係有禮貌呀...^^*}
| | 發表時間:2007-08-20 01:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 685 | 686 | 687 | 688 | 689 | 690 | 691 | 692 | 693 | 694 | ... | 866 | »
|