| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 16 日 星期六  |
| 2007-06-16 | 未分類 | 今日係星期六,,
冇野做....
我諗我今日會打完history既notes...
今朝....
冇食早餐.....(懶得去食...="])
(鬼:咁都得...= =")
(我:咩喎..=u=")
我終於可以張d歌入落mp3到啦...
好開心呀...>.<
之前因為有d問題....
so,入唔到....
要麻煩到d fd...sor.
今日整到部電腦好花呀..
d backgroup比我整到好k...= ='
好彩.....
最後比我唔知點禁就得左啦...
哈哈.....
真係好彩呀....xd
琴日打左要考既eng vocablary list.
都幾多下.....= ='
點溫呢??d vocabulary 唔識 ;
language focus 又唔識!= ="
點溫.= ="
補習又唔知點溫...
又唔係唔識....
係有時唔知點用姐.....
\好亂.....T=T
今日幫我果日記轉左新裝呀!
大家留意下啦....
(鬼:一開你果日記就見到啦...= =')
(我:咁又係.XD..咁靚唔靚呀??)
(鬼:靚呀!>.<)
(我:thx呀!>.< 背景果女仔唔知係邊果......唔係我黎嫁...)
(鬼:我知唔係你.....)
| | 發表時間:2007-06-16 08:51 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 723 | 724 | 725 | 726 | 727 | 728 | 729 | 730 | 731 | 732 | ... | 866 | »
|