| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 5 月 24 日 星期四  |
| 2007-05-24 | 未分類 | 今日去左呀王屋企玩...
好好玩呀...
我地終於都完成左果rolepaly啦...
好happy呀...
當中有d好搞笑既野呀...
就係carmen勆日都讀少左幾果字呀!
之後我地重係呀王屋企食lunch呀..
有sashi & sahimi呀!
好好味呀.....
之後我地就落左去會所到玩啦...
重影左好多相tim呀....
遲d先post上黎...
| | 發表時間:2007-05-24 07:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 740 | 741 | 742 | 743 | 744 | 745 | 746 | 747 | 748 | 749 | ... | 866 | »
|