| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
發燒.........  | 未分類 | 我琴日發燒呀........= =
原來.............
我9月1日朝早就已經發燒啦~
所以我琴日訓遲左,
就差d遲到啦~
果陣我都唔知自己發緊燒嫁.............
所以我就返左學啦~
今日............
我又發燒、感冒&咳喎~~
好慘呀~.~
| | 發表時間:2006-09-02 12:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 837 | 838 | 839 | 840 | 841 | 842 | 843 | 844 | 845 | 846 | ... | 866 | »
|