哈哈.........
你地信唔信論壇變左做msn呀啦~
我知大家唔信嫁啦~
不如你地上去睇下啦~
http://hk.start-love.com/viewthread.php?tid=2293&pid=21861&page=44&extra=page%3D1#pid21861
哈哈............
佢地話可以呃post喎~
哈哈..........笑死我啦~...........