| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 2 日 星期三  |
| 好搞笑~ | 未分類 | 我今日去左學英文,
之後果老師就要我地寫出自己最仲意既明星~
我就寫左Twins~
我旁邊果個,佢果名叫Joey~
佢寫狙Jeoy係自己最仲意既明星~
之後有果男仔就好大聲咁叫:I very love Joey!Joey is a famous person!
之後果女仔就好尷尬呀~
個個人都係到笑呀~
哈哈............
我放學返黎果陣,
有落雨,
但係又有太陽喎~
不過一返到黎冇幾耐就落好大下啦~ 
*************************************
畢左業幾果星期咋,
就一果電話都冇啦~
嗚............
msn又勁小人上喎~
嗚..............
| | 發表時間:2006-08-02 01:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 857 | 858 | 859 | 860 | 861 | 862 | 863 | 864 | 865 | 866 | »
|