| 2006-08-26 |
這一排都好耐冇打日記
發生左好多事.............
_______________________________________________
尹X被小明踢左出團
再唔係童軍了
Lion小隊又小左個人了
________________________________________________
上星期又去左遠足camp哪
累得要死
途經赤徑
果道D水好多垃圾
好汅糟
真可惜 >3<
_______________________________________________
我尋日去左拾探險D野
BUT老豆唔0k
S0冇去
________________________________________________
我尋日又同琪P|ay
影左D相
遲D整出來
_________________________________________________
琪來我家整MSN
我PLay得MSM
我MSN系【yan_90427507 @hotmail.com.hk】
_________________________________________________
我今ㄖ整下個板面
靓唔靓牙??^^
_________________________________________________
|
刊登時間︰2006-08-26 06:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
| 大日子 |
今日係我个大日子
就係我生日牙~~
但果日要go探險章>.<
..............
算!
爸媽在17号補返慶祝我生日^^ |
刊登時間︰2006-08-15 01:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
2006-08-14  |
Today
我返左訓練
見到陳小明
佢送左個哈佬KITTY袋被我
so happy |
刊登時間︰2006-08-15 01:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
| 2006-08-14 |
好N年冇打日記
因為我好鬼忙牙
我去在一个行山CCAMP
同一个領導才CAMP
OK累架
冇嘜點訓
我去左精服鳳凰山
哈哈
果度好大霧好大風>3<
之後D肉痛痛
不過幾DAY就冇事
領導才CAMP
D人逼做隊長要升其
sos
之後又要做計劃書,報告書
夜晚又訓唔到(个CAMP好熱)
第二朝好鬼眼訓架
仲被D蚊咬牙=w=! |
刊登時間︰2006-08-15 01:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
| Today |
Today
買左一本時間表
$19.9
0k平啦
之後返圭涼冷氣
So Good!!~~^^
之很在日誌加在個music
個music好唔好聽
I thank Ok!!
The music mane is 星夢情真 Good name

|
刊登時間︰2006-07-26 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
這段時間...................  |
我這段時間唔得閒
所以冇打日記
所以 就報告這段時間 do左d咩
20/7 星期
我去左scot 旅遊章的服務
就在這天
囉到張旅遊章証書
換左幾個記念章
好happy~~~
21/7 星期
果日go 琪 home !!
play 左some time MSN .好玩
完走來 lee X 賢 個MSN name is "豬兜"
Good name !!
go home 後
我,琪 ,Lee X 賢 煲左成粒鐘電話=3=
33/7
me go 左領導才
果度個sir and scot 廹me do 隊長
100分不願意><

23/7
這日真是創舉
23/7a.m. 我果隊當直
need me 升期
SOS
hlep~~
== 無奈
today
Eng 補考
冇嘜點温
=w=!
Today
冇得go書展
不過in 20,21,22,23,24/7
do 好個日誌
好靚架!!^W^~ |
刊登時間︰2006-07-25 12:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
2006-07-14  |
今日
我對尹烱林好失望
-------------------------------------------------------------------------------------------------
他做計劃書時
一拖再拖
今曰終於交
好開心
之後細閱後....................
十分馬虎
本來余xx唔do計劃書
心想李c敏和尹烱林是勤力
現在我才知他是之前份計劃書他造副隊
才這麼努力
但今次是我+李c敏造副隊隊長
他冇一份是有放個心去做
佢好自私.............
我在這件事時的心情
█▇▆▅▄▅▆▇█▇▆▅▄▃▂▁_______ |
刊登時間︰2006-07-14 03:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
2006-07-02  |
今日李雅琪本身同我shopping
but 佢放我飛機
好unhappy
之後同爸go shopping |
刊登時間︰2006-07-03 06:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
釣魚  |
今日
我去在釣魚
余oo肚子痛
唔黎
oh
得在下一位是女仔
之後冇入八達通要問人借錢
金勺 左2條魚
之後去左食(很得雞)
之後走左
見到李雅琪
佢同佢朋友shopping
之很吹左陣水
返左歸 |
刊登時間︰2006-07-03 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
考試  |
這幾天要考試,
冇黎寫日記
考試果陣好大壓力
下個禮拜仲要考多一個星期
未解決
考好多科
最冇信心的果科系
EPA Eng
不過都考左
而成定局
今次冇嘜點溫書
好壞呀
下個禮拜的考試真系要溫下吖
最後...........
祝大家
學業進步

|
刊登時間︰2006-06-22 12:29 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

愛死你你你你>3<~真架!※△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣△▲◎☆★◇◆□■▽▼㊣※
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|