Music Playlist at MixPod.com
第1次 收咁大份禮物咋 ^0^好happy呀!!
:.' 只因有你 * " * 我才能怎樣也不覺孤獨 ↗.:*-*" 每次望你`都會臉紅" °× [[ 你是愛我的 |||×° 你知道嗎 ?-*
......(閱讀全文)
今日 上午11:30 去佐剪髮 點知...... 去到果到 媽媽叫我拉埋負離子 之後......... 就坐佐喺果到成4粒鐘 [patpat經已冇哂feel] T^T 但拉佐之後都紀好睇 [純粹個人意見......(閱讀全文)
今日係23號 聽日就24號 話咁快就24 lee個12月 咁就過一大半lu 唔知點解 好似有d唔係好捨得咁 但又有d開心 ^ ~ ^ [ 好似有d自相矛盾tim ]I'm thinking of yo......(閱讀全文)
今日~ 都幾忙下 但~ 忙得都幾開心!^^第1[忙] 今日返學差d遲到 又攞住1大盒啫喱 兩大袋蝦片 好彩吖爸車我......(閱讀全文)