今日好開心' 因為我同老公去睇【長江7號】!
齣戲真係好好笑ga' keke
不過到最後有少少傷感na' 而我??......甘眼淺ge女仔當然流眼淚na'!!!
but老公係到,咩都5怕!!
睇完戲同老公行尼行去,5知去邊好.
then我就選擇佐去南灣na'!!
雖....雖然話甘ge天氣去南灣有d變態...
but同老公一齊去,幾凍都5怕na,因為老公係暖爐尼ga ma!!
坐牙坐....坐到成8點,我地先走...
坐佐成個幾鐘>3<' 變冰了!! -0-'
then老公當然係送我返屋企na'
[ps.我地係【行】返屋企!! ps: 係【行】!!!!]
then老公又行返去-3-' 凍親老公牙!!! 嗚...........
之後5知幾時先可以見到老公,因為就尼新年na,要準備lu*!!!
呼..........老公,又開始掛住你na!!!
為什麼總覺得見不夠 -0-?
|