呼~ 今年ge課程終於完結lu*
不過...好5捨得哦~因為SM1 之後大家都要分開~
今日係最最後一次聽文爸爸講書書NA'' 好5習慣無人煩GE日子牙!!
放佐學之後...媽子恩GE FD子魚旦明尼幫我地溫書書!
仲有老爹健~魚旦春大伯~詩詩姨媽~係水M嘈到拆天甘>3<''
有2個魚旦^^真係【雙旦齊下】!!!
一放學5點戈陣開始溫...溫到差5多8點半先走"
仲要見到老爹同姨媽食戈D.....咦.......嘔心的雪糕"
笑笑笑...笑到肚痛"!!!
溫好佐之後就同魚旦明一齊搭車車返屋企>3<" (被媽子他們拋棄了)
係車車到同魚旦明傾到好好笑"!!
返到屋企就SD SMS比哥哥^3^
幸福的日子^^ 有好友&親親哥哥的陪伴"
我就是全世界最幸福的囡囡^^V
|