wow' 今日一早起身同爸爸食早餐'
then爸爸就車我去簽passporte ge野na''!!
簽好佐爸爸就返工' 而我就滾去學校'
因為我以為今日係彩排'
正當我等得興起ge時候' 臭魚旦同我講5係今日wo''
係2號! 聽日!! 係聽日!!!
>3<'' 白等佐1個半鐘!!!
仲坐到屎忽痛'!!!
好彩詩詩醒目; 行正門出尼' so就見到我na!
then我同詩詩返屋企' 等佢換好33' 再幫佢個妹打<夢之>'
係我就係餓到暈ge時候' 佢終於同我講可以走na!!
之後我地去佐MaRa食野;
再去書局' 睇下書書'
就陪詩詩換蚊蚊' 再去國華玩太鼓!
玩到4點半' 我地去水m buy個雪糕就去佑漢市場'
buy餸餸!! then我同詩詩就各自返屋企na''
最近會因為po小說' 可能日記會少d上尼'
望大家原諒 ^^ byebi*
|