|
2008-07-02  |
|
哈哈`又好耐無blog啦:..,<
各位babii;..,>! 有無卦住我呢''?-=] =="
今日照常番學,,..同我既m0m0寶唄番;''''
番到去..,,;=] m0m0過左泥2b陪我食早餐`
之後J0lly番左泥`..,,>系度挽
打鐘''',,,排隊去升旗 {悶爆}
升完..''上堂.,,,,, 對卷..=]
2科要補考..,>; 數學同綜人 吾理`
12:30放學` 同J0lly..,,m0m0放`
去左做d野`,,,跟住去左名都M記食野`
跟住去左TOY'S睇野`'''D野好令哇`
買左枝Stephy既筆同1個Stephy既濕紙巾筒.,,令爆`
之後就走左`
番屋企...上msn,,打blog,,無野做`
♥♥`你永遠是我的最愛;不管愛你有多難!`
♣♣'每晚也期待來電的會是你'
♥你可以選擇愛我゚・.。.:* 或者不愛我゚・.。.:* 但我只可以選擇愛你゚・.。.:* 或者更愛你
__如愛你是錯_[)我願壹直錯下去_♥`;'||]
|
|
|
.♥BaBii I LoVe U S0 MuCh-]
.♥你永遠永遠也是我的最愛*
.♥我要你每天抱緊我`
.♥`俄艾尒-x-'可不可以一世牙??!
不論明天發生何事 我只愛您1個
您是我的`; 沒有人可奪走您
腦裡的`; 全都是您
`°♥您今日今世都係我既;知道未la?
`°♥嚴禁分手 * 如經發現一律罰款 99999 $
★;;你要永遠愛我!!!!!!!`
就算{一百歲}..! 我都要跟你一起過``^^
★" 你愛我..**! 我也愛你-v-""
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 88 | »
|
|