今日係last一日考試
太開心啦~~
放左學要等黃菲去部佢買野
我同阿伍等左好耐
阿伍又要去買禮物
so我地走左
部左阿伍買完野
就去搵包包屋企
搵左一陣搵到
包包走黎開門俾我地
仲同我講黃菲黎嗰時喊
Because我冇部到佢
黃菲SORRY!!!!
有好多個都有去
有我,阿伍,黃菲,紙巾,蕭沛,雞胸,周彤,寶寶,阿冼,JOEY,魷魚,卓卓,同埋D男仔
仲有D一和班既人(卓卓叫既)
我地一直燒一直燒
燒到6點幾
梁七黎左
冇耐有人黎叫我地要走啦
我地執執執執執執執執執執........
執野嗰時我唔小心倒瀉左d蜜糖
隻鞋,襪同條裙都係
都唔知邊條仆街整到d蜜糖變左蜜糖水
執完阿sir睇住我地走
自己都走啦~
之後我,周彤部黃菲去買袋
買完我同周彤搭到天耀
佢去幫人地買YES
我就返左屋企
|