yan_1994711 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
♥♥'} . --+ |緣 份 始 終 沒 有 眷 顧 我 們 |''
yan_1994711
暱稱: `'*!●茄子
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

:: 最新日誌 ::
有咩做?~
就黎生日---都唔可以開...
孤單北半球!~
今天..行衰運!
[該時候放棄了吧!]

:: 日誌分類 ::
全部 (27)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 27
留言總數: 29
今日人氣: 0
累積人氣: 957

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


今天..行衰運! 分類: 未分類

今日,好早就起左身了!不過仍然係張床到{攤屍}....好攰呢!

琴晚去左游水水...桐桐媽都有游喔~~傾左少少心事咁啦!宜家桐桐同佢媽咪冇乜事了,咁就好!

琴日狂操水,超攰囉.....!

今日一朝起身..嘩..痛到我,我訓{禮}頸牙!搞錯...

算..!學完琴番黎..有得食炒飯..呢個禮拜最好味既lunch都應該係今餐啦,

點解..?因為..呢個禮拜既lunch都係自己煮...真慘..!

到下午,同桐桐去行市中心,一定迫爆......

之後又要去跳舞....

真麻煩................>.<         今日一定都係好攰..!

唉!今個星期六真係過得聰實....咁多野做..!

係啵...就黎暑假了!大家又咩做牙??!

留個cm....話比我聽..!

呢句野...真順口!!!^^     HaHaHa!




2007 年 6 月 21 日  星期四   晴天


[該時候放棄了吧!] 分類: 未分類

今日...不知搞什麼鬼的!發生了這麼多事情!!!!

雖然謎已解開了,但幾個受害人還未得到應得的野!在這裡,願他們能快快回復正常吧!

 

My   Bf

 

 

 

 

今日真係發生左好多情呢..好呆牙,冇帶鎖匙,唯有過牙姐到攞吧!

不過..還是要牙姐請我食lunch,還麻煩到牙哥落街買呢!?真多謝你們,對我這麼好!

番到屋企..寶貝add我,佢話Sunny同條女散左了..真可惜的!

寶貝sd左段野比我,原來Sunny覺得我地係咁玩得的..真搞笑!

我同寶貝講..其實你同Sunny好[親]的..!但她話,她不是Sunny杯茶..很可惜呢..

本來打算明天跟Sunny講的..不過這一切都是一場夢================

同Sam傾左一陣...我同佢講..我有點兒想放棄呢..!真的!但他問我為什麼?!

我答完佢,我就問佢,你有冇想放棄過,他都說有!

但對於一段好sweet既感情-到一段什麼也不說的感情,真的是要放棄嗎?!

就像惡作劇之吻一樣,

戀愛就像...............

沸水------起初,你會不停地幫它加熱,到它沸了,就會很熱很熱,到了最後,當然是沸到水乾了,連底也看得見!

這就是形容一段愛情的比喻,難道愛情都不能停留在很熱很熱的時候嗎?

今天,寶貝突然跟我說,她跟"他"再次一起了,這感覺很難受吧!?這只有你自己知道呢!

其實被一方知道,都不會有好的結果,

但你問我怎麼辦,我也不能正確的答你,

因為這是你自己所選的一條路.

我跟他,也應該放棄了吧!但我還是不捨得,看完了[惡作劇之吻],才感受到真正的愛是什麼!

不能這樣的放棄,太可惜了吧>.<    也許..大家都會吃醋吧,因為我有這麼理想的{bf}....

其實我跟寶貝,兩人也有自己的煩惱,好不好...

希望我們兩的煩惱早早消除!




2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


{終於解謎了}! 分類: 未分類

今日...彤很不開心..因為有人打去學校同佢講佢張8達通同學生證係朗屏..O 晒嘴

但...銀包..也不翼而fly了!=0=

但我地冰個做..但就唔知會唔會講!

但講又死...唔講又死...到底想點?!

今日同彤&瑩..講左好多野!

我地也把謎解開了...!點解會比人偷左咁多野..”你”都算大膽了

唉...彤...太黑仔了吧...

唔通”你”真係一個咁貪錢既人咩?

仲令到華可能會比你地拖落水...

難到你們很恨他們嗎?!

見到靚野就偷..你地沒有後悔嗎?

你們埋沒了良心..!

呢d人...打死左佢算啦..!

比佢地偷過野既人..真黑...!